Huoltokokemuksia Tallinnassa. Käytin 2004 ZX-6R:n 48tkm huollossa, kun kilometrejä jo kertynyt sen verran. Vein pyörän siis huoltoon Tallinnaan (kun sukulaisia ja muutenkin tulee käytyä usein siellä) "hyvän maineen omaavaan" Bikepoint nimiseen liikkeeseen, joten jos joku haluaa vertailukohdetta, niin tässä olisi (voi olla huonosti käännetty). Huolto sisälsi mm. venojen säädön. Öljyn ja filtterin vaihtoa en halunnut, kun tein sen keväällä itse.
http://img193.imageshack.us/img193/7...8tkmhuolto.jpg
Huomaamani epäkohdat:
- Jäähdytysjärjestelmään oli jäänyt ilmaa, jolloin kone kävi hyvin kuumana. Sain kuitenkin ongelman poistettua itse.
- Sivussa oleva tyhjäkäyntiruuvi on "hävinnyt". Liikkeen arvaus on, et mekaanikko on sen huonosti kiinnittänyt ja se on tankin alla.
Liike olisi mielellään hoitanut puutteet, mutta olin jo tullut Suomeen huomattuani ne.
Itse huollossa meni yksi päivä, mutta venttiilikannen tiivistettä sai odotella kaks viikkoa, kun tilasivat sen ulkomailta. Tuntityön hinta on 20€ (muualla Tallinnassa jo keskimäärin ~30€), mutta antoivat sen pienellä alella.