Veikkaan että olin mä:orgmp: Juuri noihin aikoihin Nummelan kohdilla tuli tuntomerkkeihin sopiva vastaan sormi pystyssä:thumbup:
Printable View
Tänään klo 18-19 aikaan Itäkeskuksen valoista itään päin menossa olevasta punaisehkosta katetusta pyörästä selkeä morotus, me menossa keskustaa kohti customilla, 2 päällä. Minulla musta kypärä, mustaoranssi takki ja takana valko/pinkki kypärä ja mustavalkoinen takki.
Sitten klo 20 korvilla Pihlajamäessa just ennen lahdentien liittymää kanssa selkeä morotus, mutta en muista tuntomerkkejä... :kääk:
Eilen Fiskarsin parkkiksella vastaan orgimoro noin 15:30 (oliko keltainen pyörä, enää muista...), sitten Lohjan suunnasta Fiskarsiin ajeli musta pyörä orgimorolla tervehtien noin 15:35.
Vanhalla Porintiellä Helsingin suunnasta tuli vastaa parikin pyörää orgimorolla moikaten noin klo 18 aikoihin.
Me tuolla avattaren vanhalla punaisella Hondalla, itsellä huomiokeltainen ajotakki ja kypärä, kyydissäolijalla vaaleanpunainen kypärä ja punainen ajotakki.
Eilen tuli Zeta Hollolassa/Soramäessä vastaan etusormi komiasti korkealla, oisko ollu joskus klo 17. Tää sininen naku-Suzuki morjensti kahdella (?) vasemman käden etusormella takaisin päin.
Mukavan reippaasti jaksaa ihmiset näin keväällä vielä nostella kättään. :)
oliko se sinun custom motskari joka oli ketjukolarin keskella lahden saksalassa juuri asken? Pahalta naytti. Toivottavasti kuski voi hyvin.
Ajelin tänään joskus 13-14 välissä jonkin isomman Supermoton (Husse?) perässä hetken aikaa, ja olin ainakin näkevinäni kuskin suorittaneen org.moron vastaantulevalle motoristille :orgmp:
http://www.ess.fi/?article=413166
Ei henkilövahinkoja, hyvä niin.
morje! olis yksi pieni kysymys millanen orggimorotus on? :jippikaijee:
mielenkiinnosta, niin tunnistais foorumilaisia liikenteessä, kun alottelija viellä.
Olitkos se sinä mustavalkosissa kamppeissa joka tulit pähkinärinteessä justiinsa vastaan jollain nakulla (z750?) Minä siinä hidasteen kohdalla kirosin kotiloita isolla kawalla ;)
Tyylipuhdas orggimoro oli ! ja kivat kelit vielä :)
Tulikohan TeGGe vastaan hollolasta lahteen päin siinä sopenkorvem liikennevaloissa? tossa noin 30-60 min sitten ..
Kukahan oli Kirrissä motarilla valinnut "keskikaistan". Toivottavasti ei sattunut pahemmin.
Olikos orkkilaisia joka oli ottanu kontulan ostarin kohilla kipeetä? Lanssissa näky kaveri olevan, pyörässä tosin ei mitään suurempia havaittavissa kauenpaa. Olisko fjr tai vfr ollu.
Morotus tänään Kanavuoresta kilsa Kuopioon päin n. 17:50. Palailin 300km iltapäivälenkiltä multilla.
En ole 100% varma tuliko äsken orggimoro, mutta jos mustan ja keltaisen nakupyörän kuskit jotka äsken pyörivät eksyneen näköisenä Sipoon suunnalla lukevat tätä niin sori. :D Piti käydä testailemassa Tiikerin soraominaisuuksia ja tajusin liian myöhään, että olis voinut pysähtyä neuvomaan eksyneen näköisiä kuskeja...
...joka tulit vastaan Viikintiellä tänään, olisko ollut vihreällä kawalla, n. klo 19? Ensimmäinen org-moro mikä tullut vastaan, tyylipuhdas :WAZAAP:. Itse osoittelin lähinnä jonnekkin ojanpenkkaan kun aiemmat morotukset aina 'säätäneet' peilikalustoa...
Tänään kuokkalan sillalla 18-19 välillä valkoinen z kava tms. ehkä org.moro. Itse liikkellä sinisellä 10 ärrällä.
Tänään stadista Mikkeliin vanhaa tietä pitkin, vastaan tuli noin 20 pyörää eikä yhtään moroa... :( Itselle tuli hyvä mieli kun pääsin heti tutkan jälkeen taputtamaan maata vastaantulleelle motoristille. Kaveri veti kättä lippaan, eli viesti meni perille. Olitko se sinä? Paikkana siis vanha lahdentie keravan ja mäntsälän välillä noin klo. 14.45.
Hahhaa! Allekirjoittanut siellä peränpitäjän kanssa pyöri... :WAZAAP:
Näytit niin itsevarmalta, kun suhautit soralle umpitie-merkistä huolimatta, että oli pakko tulla itsekin tarkastamaan minne asti tie jatkuu. Hetken luulin, että ajoit jollekin tienvarren tonteista. :;):
Päästiin kyllä takaisin aiotulle reitille, joten nou hätä. :grin:
Tänään joku rahtasi peräkärrissä punaista Suzukia Varkaudesta pohjoiseen päin veturina maasturi, oliko kyseessä ostosreissu vai kone/muu -rikko...ajoin ohi sinisellä Yamahalla...?
Vihdintieltä tuli morot joltain kyykyltä, en nyt muista väriä ja mallia, kuskilla tais olla mustaa päällä? Joskus tossa vähän ennen kuutta about.
Oliko se JMH tänään kolmen kieppeillä kuninkojantiellä muutama sata metriä yhdestä kärvähtäneestä muuntajasta ohikulkutielle päin?
No mutta! Kukahan se niin tomerasti heristi minulle etusormeaan tänään 14.20 Naantali ja Turun välisellä pikatiellä matkalla kohti Turkua suurehkolla customilla? Itse päästelin vastaavasti Naantalin suuntaan valkealla vars... suzkalla oranssi takki päällä.
Klo 18.17, Lahnuksentiella(suunta kohti Klaukkalaa) näkyi ainakin yksi sormi letkan perässä. Mahdollisesti myös muitakin, mutta ne hukkuivat joukkoon.
Olisikohan joskus kuuden aikaan nyt illalla kun Häijään Nesteeltä pätkä Treen suuntaan tuli orggimoroa vastaan.
Pari Tampereen letkasta irrottautunutta (FJR ja Fazu) oltiin tulossa just noihin aikoihin Tampereen suuntaan. Jonkinlaista orggimoroa morottelin vastaantulijoille, joten voi olla että kyseessä oltiin me?