Tervehdys kaikille, ostaa paukautin ratapyörän kaveriksi TRX:n, jota kaverini haaveili itselleen vuosia sitten. Nyt kaverikin pääsee kokeilemaan pyörää kunhan kelit pikkasen paranevat. Lueskentelin teidän kirjoituksianne iltojeni iloksi ja kyllähän sieltä löytyi mukavasti vinkkejä moneen asiaan. Kiitos niistä!
Olen kierrelyt ratoja viitenä viime kesänä vaihtelevasti minkä muilta jutuilta (lue vaimon kiireiden..) olen ehtinyt. Keskusteluissa oli pari kertaa sivuttu rata-ajoa, jota suosittelen kaikkille kokeiltavaksi ainakin kerran elämässä, sillä se on tosi hauskaa ja siinä oppii pyörän hallinnasta, jarruttamisessa yms. yhdessä päivässä yllättävän paljon. Itse ainakin opin kahtena ratapäivänä enemmän kuin aiempina 34 tieajovuotena yhteensä...
Jos olette kiinnostuneita tulemaan radalle, niin tervetuloa kerhomme MC Huhmarin ratapäiville Kemora 23.6.2011 klo 10 - 18 ja Motopark 18.7. klo 11 - 18, joissa järjestetään ensikertalaisille oma ajovuoro sekä pienimuotoista opastusta. Lisää tietoja kevään mittaan
www.mchuhmari.com. Olen itse järjestelyistä vastaava henkilö, joten vielä kerran tervetuloa!