Ja Davies kakkonen toiseski lähärös 1199 Ärrällä.Hienua vääntyä oli kylä loppuhun asti.Ny pikku kiitounet niin illalla alakaa Motokeepee jossaki vaihees.
Printable View
Ja Davies kakkonen toiseski lähärös 1199 Ärrällä.Hienua vääntyä oli kylä loppuhun asti.Ny pikku kiitounet niin illalla alakaa Motokeepee jossaki vaihees.
Huomasin äsken että ekat 1000 kilometriä on jo viikos kertyny tällä :O Selvästi siis ihan paska laitos ja täyttä tuskaa ajaa. Palautin sillon aiemmin iskarit tehdasasetuksille ja joko se parantui tai sitten oon vaan tottunu siihen. Vallinneet asetukset oli kylläkin oikeastaan löysemmät vrt. manuskan asetukset ja nyt jäykemmillä kyllä meinaa pyörä lähteä turhan herkästi lentoon möykyissä kun toi teiden kunto on mitä on. Tiedä sitten miten paljon toi pumppujen öljykin jäykistyy näillä keleillä vrt. normi ajosää.
Sadepäivän touhailuja. Aika moisilla pyörteillä tuo pinta oli (vas). Ei siitä nyt pesukinnas.com-täydellinen tullut mutta käsipelillä ei parempaan into riittänyt ja itelle kelpas sen verta että kehtasi Opti-Coat 2.0:n laittaa päälle. Etuvannetta ei kyllä pinnottanu millään ilman jarrulevyjen irrotusta. Täytyy sutkasta se kummin vaihdon yhteydessä.
Tempaisin myös pakosarjan läpän ohjausvaijerin irti kun ei siitä kai mitään vastapainehyötyä tms. ole - pelkästään melun takia se siellä kuulemma on. Pelaa kuitenkin sen verran randomisti vain sillä tietyllä kierrosalueella että vähäiseksi jää hyöty ja tosiaan pelkästään ärsyttää kun välillä "booaa" kylän läpi köröttäessä. Huollossa sanoivat että ajaisivat sinne eri mapin myös tuon poiston myötä, tiedä sitten onko noin vai oliko kyseessä softapäivitys jolla se servo poistetaan kokonaan käytöstä ettei turhaan yritä nykiä sitä vaijeria siä. Servohan poistetaan fyysisesti kokonaan Termien ja varmaan Akrankin putkien asennuksen yhteydessä.
http://i3.aijaa.com/b/00671/13813193...0e8beafdd157c6
Vähä taas 1199 Panikaalella saavutuksia.Mossa sunnuntaina Jurvas kolomas.Lauantaina rupises kelis oli seittämäs.Superpaikiski oli kekkerit,joinki ne sieläki parjääli 1199 Panikaalella.Ens viikonloppuna onki sitte Mukellos Moto-Keepeetä.Jokohan menöö 350km/h puhki oikeen tilantehis.Tais olla Iannoonella joku kirun kirun auki pohojat sielä.
Matteo oli mennyt radalle aika-ajoissa huonolla syklillä. Punalippu oli tullut vetokierrokselle ja aika-ajossa vasta 14. Siitä lauantain sadekisassa seitsemänneksi ja sunnuntain kuivalla nousut kolmanneksi.
Ostin Ebaystä 1199sin takapenkin, tarkoituksena laittaa siihen nylonilevy päälle. Nylonilevy toimii tavaratelineenä ja siihen saa sidottua kassin päälle. Vaan kävikin niin että tuotakin muovinpalaa on monella tapaa muutettu, eipä sovi 1299siin. Jos joku kaipaa tällaista tai haluaa vaikka pultata perälaukun kiinni, niin olis ylimääräinen tarjolla.
Joo,hulppeesti se Matteo Mossa Jurvas sunnuntaina veteli,ei ny nii kaukanakaa nottei toiseksi keriinny.Lauantain keli ny oli niin syvältä nottei kehtaa eres sanua.Ei ihime notta Kotari-luokanki voitti jääraralla menestyny mies +4:n lämmös ja vesisatehes puolen minuutin erolla muihin.Ku sille normaali harijoottelukeli.No Kemoraahan se Mossalle 1199 Panikaalella pukkaa seuraavaksi,pitää koittaa sinnekin keriitä tiiraamahan kuinka sielä hommat sujuu.Vajaa kolome viikkua siihen.
Vähä oli taas saatu 1199 Ärällä pränyytettyä tuloksia Superpaikiis.Kolomos ja kakkossijaa oli saalihina.Oli muuten sukkela juttu,ku olivat pannu lullahan putken pitkittäin kylykehen nuohin Arupan Dukatiihin.Räsöttääkö se jotaki putkesta kummille nottei pysy puhtahana vai mikä ny sitte lie mutta putken pää näkyy kuviis tönöttävän taakse päin ja sivulle tuotuna.No pääasia notta kulukoo.
Oli muuten Ruottis penkitetty Panikaalen ärrää ja tän vuoren mallia.
https://www.facebook.com/ProService1
Sielon sivuulla kans johonaki vakilaite,vähä Termiknoonin pöntööllä laitettu,ja joku kisakuntohonki tällätty.
Joku mua viksumpi vois valaasta minkä takia Saksan mobile.de sivuulla ilimootetahan Rukatia 184 hv ja 195 hv tehoolla ku niitä kauppaavat.Ku täälä kaupiteltu koko aijan notta olis 195 hv.
Matteo Mossa vetaasi ittensä kahtehen kertahan kakkoseksi Kemoran kekkeriis 1199 Panikaalella viikonloppuna.Oli vissihin huonolla hapella(veispuukin mukahan) mutta jonkilaasia tuloksia ny kuitenki ku kahtehen kertahan kakkoseksi.Pistehiski taitaa olla toisena.Työntynkä haittaa harrastuksia ku ei päässy kattomahan.
Kyllähän ny Panikaalesta matkalullaksi on ku niin väitettihin johonaki testiis,ja ku repsikkaki komiasti rötköttää jopparilla sen kyyris.Kattotahan tulisko kuva tähän mukahan ku ei ny nii tuttua hommaa.
oliko nyt niin että perusversioon sai otettua abs:n mutta s versiossa on aina abs? ellei siis jälkikäteen jostain syystä ole poistettu käytöstä?
Muistelisin että 2012 ja 2013 mallia sai tehtaalta ABS-lisavarusteella. Siis sekä perus- että S-mallia. 2014 eteenpäin ABS oli aina mukana. Suomeen ei kuitenkaan ole tuotu kuin ABS-malleja virallisen maahantuojan kautta. Tämä on minun muistikuvani.
Minäkin muistelisin , että kun 2012 tilasin S version niin siihen piti erikseen ruksia toi ABS ominaisuus.
okei! abs:n tunnistaa niistä pienistä kiekoista joissa on pystypuolat noin sentin välein? niitähän ei ole ilman absia?
Muistelin että katteissa olisi ollut merkintä ABS, mut enhän mä mitään näköjään muista :boring:
http://bmw-s1000rr.fi/kuvia/ducati/Panigale_1.jpg
Tossa nyt kuitenkin näkyy joku rinkula tuolla toisella puolella ja tässä mun vekottimessa oli ABS:it.
http://bmw-s1000rr.fi/kuvia/ducati/Panigale_2.jpg
Ilmeisesti olet tuollaista ostamassa etkä nyt pääse sitä testaamaan? Parhaiten sitten saat selville onko siinä ABS:it, kun menet sen tietokonenäytön valikkoon. Siellä pitäisi löytyä ABS valikko ja sieltä sen saa päälle tai pois päältä.
Etupyörän vasemmalta puolelta löytyy tuommoinen: http://www.rubbersideup.com/media/ca...s/dsc_4424.jpg
Jos tota ei ole, niin ei ole ABS-jarruja.
Vetääpäs tämä foorumi pieneksi noi kuvat, tossa suora linkki tohon mun kuvaan mistä näkee tuon saman ympyrähässäkän kuin Knaku linkitti :)
http://bmw-s1000rr.fi/kuvia/ducati/Panigale_2.jpg
Husky jo poisti viestinsä, mutta tossa nyt ihan alkuperäinen kuva, tsuumatkaa siitä :)
http://bmw-s1000rr.fi/kuvia/ducati/021.jpg
Joo, oli pakko poistaan, kun näinkin sen siellä, eli olin sokea, niin ajattelin poistaa sen kommentin:paikallatuulee::paikallatuulee:
Jep, tuota juuri tarkoitin. Ainakin s mallin takapyörästä näkee huonommastakin kuvasta onko vai ei. Ostamassa olen ja mieluiten absin kanssa (ihan siksi kun koskaan ei ole absia ollut ja onhan se ainakin keväisin mukava, jos se siis oikeesti toimii).
Ongelmahan tässä tietysti on suomen markkinoiden pienuus, Joten pitää suunnata katseet saksaan, italiaan, jenkkeihin jne. Kuitenkaan näistä ilmoituksista ei aina selviä onko abs jarruja vaiko ei, pitää siis kuvista tihrustaa ja olettaa kuvassa olevan myytävä pyörä, saa paremmin haarukoitua vaihtoehtoja. Jos päädyn välitysfirmaan niin ongelmaa varsinaisesti ei ole, ellen välittäjälle poimi myynti-ilmoituksia myös itse.
Saksalaiset on koko täsmällisiä mobile.den ilmoituksissa. Siinä lukee abs jos se lisävarusteena on. Mutta läheltäkin löytys http://fin.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=2077787 . Taitaa olla juurikin sama mopo jota olin ostamassa 2tkm ajettuna reilu vuosi sitten, mutta kun 1299 esiteltiin ni ostin sen. Helpot ja pienet hakiskulut. Veroa lienee joku 6kiloa tai päälle tiedossa.
Lisäksi soittaisin maahantuonnin myyntiin. Siellä voi hyvinkin olla tiedossa jos joku on mopoaan aikeissa vaihtaa ja helppo kauppa näkyy hinnassa...
Saksalaisten ilmoituksissa ei ole tosiaan epäselvyyksiä, italialaisten on. Osassa liikkeiden ilmoituksia on myös epäselvyyksiä. Onkohan kukaan käyttänyt tuota tallinnan Bikepointtia? Ilmeisesti Ducatin merkkiliike virossa, heidän kauttaan voisi olla yksinkertanen ostaa. Siellä oli 3tkm ajettu 1199s 13900e mutta meni silmien edestä. Sattuneesta syystä minä tarvisin sen 6-7tkm ajetun. :)-
Bikepointista on kommentteja puolesta ja vastaan. Aika harva negatiivinen, monta neutraalia ja monta positiivista.
Uskoisin olevan aika ostajan markkinat, joten rohkeasti tarjoamaan jos kahisevaa on. Ite varmaan yrittäsin saada rännillä ostettua.
Kaikissa malleissa on anturikiekot edessä ja takana, on se sitten ABS-malli tai ei. Tämä johtuu siitä, että kaikissa malleissa on DTC (= Ducati Traction Control = luistonesto). Takapyörässä kiekko on jo senkin vuoksi, että saadaan nopeustieto.
Jos vain on mahdollista päästä näkemään, että meneekö jarruletku suoraan pääsylinteriltä puristimille (sekä edessä että takana), niin silloin kyseessä on tietenkin malli ilman ABS:ää. ABS-mallissa etujarruletku kaartaa pääsylinteriltä taaksepäin ja takajarruletku pääsylinteriltä eteenpäin ABS-yksikölle. Myös kurkistamalla oikean yläsivukatteen ilma-aukosta näkee ABS-yksikön tai sitten ei.
Kyllä Suomeen on tuotu ihan virallisestikin Panigale-malleja ilman ABS:ää.
Itse kävin muutama vuosi sitten paikanpäällä katsomassa yhtä 749s ducatia siellä. Puhelimessa vakuutettiin että pyörä on kuin uusi. No ei muutakun pakulla tallinnaan toiveissa tulla pyörä mukana takaisin, no kun pääsimme paikalle niin myyjät olivat varattuja joten katselin hiukan ympärilleni. Siellä oli pieni verstas missä lojui melkoinen määrä hajonneita katteita, tässä vaiheessa aloin miettimään että kaikki ei ihan täsmää.
No aloin tutkimaan ensisijaista kohdetta ja huomasin että pyörä on selvästi kaaduttu ja maalattu huonosti, toinen taka vilkku kiilsi uuttuuttaan ja toinen oli melko virttynyt, takahaarukassa myös raahautumisen jälkiä eli ihan selkeä tapaus. Asiasta puhuin myyjälle jonka jälkeen hän veti sangollisen herneitä nenään, alkoi suoraansanoen vittuilemaan, kaupanteko loppui siis hyvin pian. Samalla myyjällä oli vielä yksi S2R monster josta olin kiinnostunut, kysyin että voiko sitä katsoa niin myyjä sanoi että ei lähde käyntii, ajonesto temppuilee kai.
Oman kokemukseni pohjalta kehoitan ainakin tutkimaan ostettavan pyörän todella tarkkaan. Ainakaan silloin pyöriä ei saanut koeajaa kun pihassa pienen ympyrän verran.
Halpahan tuo viron 1199S on, jos siihen tuo rännikin kuuluu. Siihen n 6t€ rekisteröinti, haku ja veroja niin 21000€ mopo. Jos olet tuota sitten ostamassa niin tsekkaahan myös onko ollut oikeasti katu/ratapäivä käytössä vai puhtaasti ratavehkeenä. Virossa on nyt joitakin Panigaleja jotka on ollut ihan puhtaasti kilpakäytössä (ostanut virosta näistä mopoista mm. ktech alustaa, jalkatappia jne.), semmoisessa 9tkm alkaa tietysti jo näkymään eri tavalla.
Jos itse hommaisin nyt, niin varmaan tsekkaisin myös tuota S mallia suoraan. Vaikka ei sillä testejen mukaan kovatkaan kuskit aja kuin 0,5sec. nopeilla radoilla kovempaa :) Maantiellä ei nyt tietysti senkään vertaa eroa.
Huoltovälithän noissa on 12tkm ja vasta 24tkm "iso huolto" .12tkm vain öljyt ja suodattimet.