Siellähän se asuu.
Liite 16859
Onko sulla korjaamokäsikirjaa käytössä tähän laitteeseen?
Mulla olis se sähköisenä. Jos tarviit niin laita s-postiosoite niin laitan tulemaan.
Printable View
Siellähän se asuu.
Liite 16859
Onko sulla korjaamokäsikirjaa käytössä tähän laitteeseen?
Mulla olis se sähköisenä. Jos tarviit niin laita s-postiosoite niin laitan tulemaan.
Haisu oli että tuolla se jossain on, kiitos kuvasta. Kuten ulkolaisilta foorumeilta luin, tämä säätimen poisto vaatii hermoja ja todellakin vaati myös muutaman oluen. Jeesus missä paikassa. Tottakai se oli kunnossa! Staattori ei ehkä niinkään...
Eli mistä halavalla ja nopeasti molemmat? Oisko muuta mitä pitäis tilaa samalla? Oikeanlaiset lankarullat tarvitsisin edelleen...
dYNYlle laitoin privaatina sähköpostiosoitetta...
Saatanallisen ebaysäädön jälkeen staattori tulossa. Osa 37$ ja posti 35$. Mielläänhän sitä ois suomestakin ostanut mutta kun ei olee :pissed:
Ninja goes touring...
Kyykyllä ollaan tehty monet reissut ja niin nytkin. Maanantaina keula kohti Eurooppaa, mutta sitä ennen pientä modausta, toki kaikki riivitään heti palattua pois:
-USB-liitin eli virran olosotto navin, kännykän ja kypäräpuhelimen latausta varten
-kypäräpuhelin yhteydenpitoon matkakumppanin kanssa ja navia varten
-kevyt takalaukku. Hyvin meni 1½ viikon kamat sadevarusteineen ja välttämättömine työkaluineen sisään kun tein
koepakkauksen
-killeri paikoilleen niin ei tuu ainakaan siitä sanomista. 108dB@5000rpm ilman ja reissussa tulee kyllä ulvotettua ylärekisteriin
Värkkäsin tuon takalaukun kiinnikkeen vanhoista Ninjoista jääneistä ducktailin/pelkääjän istuminen kiinnikkeistä, lähtee avaimella sekunnissa irti eikä tarvii mitään remmejä/mustekaloja viritellä.
Moro,
Onkos kukaan kaivanu jostain tuohon 06 malliseen lyhyempää "seisontatukea" vai mikä lienee nimeltään.. on niin pirun pystyssä jalan varassa että ei kovin kummosia vaadi että löytyy työpäivän jälkeen oikealta kyljeltä pyörä
Myös vasen puoli on kova naarmuuntumaan, jos vähänkin alamäkeen parkkeeraa. Ja entistä enemmän naarmuuntuu, jos ei usko kerrasta... Ytsförin suosittelema leikkaa & liimaa lienee helpoin ja halvin tapa, vaikka valmiitakin osia maailmalta löytyy.
Voi se olla korvienvälissäki ongelma..edellinen vehje ku oli korotettu niin lepäili paljon enemmän kallellaan. Mutta samaa luin itsekkin jostain että on ihan ominaisuutena tuo pysty asento
Sytytystulpat tulee mieleen tuollaisesta oireilusta
Miten muuten akku jakselee? Mulla Pegasossa akun hyytyminen aiheutti samanlaisia oireita, kun virta ei riittänyt sytkälle. Mutta saa kyllä olla tosi loppu, jotta aiheuttaa oikein huomattavaa nykimistä. Meidän kawassa akun hyytyminen vei tehoja pois, mutta ei vielä nykinyt.
No sit voi mittaamattakin pistää keulaan esijännityssäätimet maksimiin (myötäpäivään/"kiinni").
Takaa voi lisätä esijännitystä sen verran että kun perä on ilmassa niin jousen pituus on 179 mm (service manuskan suosittelema minimi).
Jos ei saa iskari paikoillaan sitä mitattua ja säädettyä, niin irrottaa iskarin, säätää, ja pistää takasin.
Sitten taasen jos haluaa päästä helpolla/ pistää jenit jonoon ja antaa ammattilaisen tehdä, niin:
http://motoville.fi/
Bensapumppu jos on tankin sisällä olevaa mallia, myös jäähdyttää itsensä bensalla ja jos suodatinsukka on paskainen niin bensa ei kierrä ja pumppu joutuu koville.
10r 04 05 venttiilien säädöstä. Kumpaan suuntaan tuo välys tuppaa yleensä menemään? Lähinnä pakopuolella.
Huollan juuri uutta konetta omaan pyörään ja siinä on 2 satkua yli sallitun pari venttiiliä. En niitä sitten rupea säätämään jos välys pienenee kilometrien myötä.
Aina ne välykset pienenee johtuen kulumisesta ja painumisesta kantta vasten.
Mä olen ollut siinä kuulopuheessa että pakopuoli kasvaisi ja imu pienenisi. En tiedä, kummatlkin varmasti pienenee jos on seetit kuluakseen.
Niin kuluminen kasvattaa välystä, seetiin uppoaminen pienentää. Jos joku on säätänyt ja muistaisi oliko välykset liian isot. Itse joskus tätä nykyistä käytössä olevaa konetta säädin mutta en muista mitä välykset olivat ja rustaamani dokumentti säädöstä on hukkunut vuosien saatossa.
Mulla oli '04 vuotisessa viimeksi välykset pienenä. Näin ne muutkin Kawat on käyttäytyneet, eli ajan saatossa välykset pienentyneet
Uutta pukkaa kaudelle 2019:
https://www.google.fi/url?sa=t&sourc...lUstUFVs8swaPo
Aika pieniltä muutokset vaikuttaa. Ois voinu esim. ton mittariston muuttaa nykyaikaan
Joo toi mittaristo sateenkaariväreineen tuo mieleen lähinnä tivolin.
Mitähän suunnittelijat ovat vetäneet, kun ovat tuollaiseen päätyneet?
04-05 mallien kierroslukumittariakin moitittiin vaikealukuiseksi ja onneksi
-06 tulikin sitten viisarinäyttö. Olisi ollut aika loogista siirtyä sen jälkeen
kilpureistakin tuttuun mittaristoon jota kilpailijoilla näyttää olleen jo vuosia...
Mulla on 05 malli. Tuo mittari asia on aika mielen kiintonen, kun on radalla enpä juurikaan siihen vilkaise. Vaihdevalon näkee sivusilmällä, kadulla taas ei niillä kierroksilla juurikaan ole väliä.Kunhan pysyy liikenteen mukana ja näkee ihan hyvin nopeuden??:blink:Meinaan kun harvoin siellä tiellä on ajelemassa.:boring:
^Noniinno, kyllä vaihde, nopeus, kierrokset noissa uudemmissakin on ok, mut kun siitä samasta mittaristosta handlataan mm. tehokartat, luistoneston säädöt, moottorijarru, launch control, keulimisenesto, kierrosajat yms. yms.....niin on aika työläskäyttöinen ja huonolukuinen. Nykypyörissä kun on nämä selkeänäyttöiset TFT-mittaristot, loogiset valikot ja kirkkaat isot näytöt. H2:ssa esim. moderni taulu. Tai esim. jo 2015 R1:ssä....
Halloota!
Uutena kymppi-Kawan omistajana kyselen, että onko kokemuksia ajovalojen parantamisesta? Kyse on vuosimallista -10. Valokuviot ovat oikein hyvät mutta kirkkautta saisi olla reilusti lisää. Umpioiden tai linssien vaihtoon en ala, liekö mahdollistakaan, mutta onko kukaan testaillut nykyaikaisia led-polttimoita, kuinka ne tuon pyörän keulilla toimisivat? Umpion takana on hyvin tilaa jäähdytyselementeille ainakin vaan miten käy valokuviolle? Sen toimivuus ei ymmärtääkseni aina ole aivan itsestään selvää...
Helpoiten käy asentamalla kirkkaamman normaali halogeeni polttimon. Mulla oli xtreme vision aikoinaan ja olin tyytyväinen.
Jos jäähdytyssiilille on tilaa, niin yhtä helposti ledipolttimonkin asentaa. Itse jouduin tyytymään xenoniin, joka sekin toimii hyvin.
Ei siihen lopulta oikein paljon tilaa jää kun kääntää tangon rajoittimeen. Pitää käydä Motonetissa vähän silmäilemässä, kuinka paljon pidemmälle ledipolttimo taakse päin tulee normaaliin verrattuna.
Pitkän H9 ainakin vaikuttaa likimain saman kokoiselta sekä ledinä että halogeenina. H11:ssä oli jonkinlainen jäähdytyssiili ja pakkausta avaamatta ei nähnyt, millainen oli johtojen liitin. Ei vaan ollut aikaa perehtyä asiaan tänään enempää. Täytyy käydä uudemman kerran paremmalla ajalla, en viitsi varmistamatta ostaa 40€ polttimoa ostaa.
Kellään kokemuksia tommosesta ecu-remap firmasta? Tai muista vastaavista mihin ecu vaan postitetaan?
https://store.schnitzracing.com/schn...-zx10rr-17-18/
+20HP myyntipuheissa. Aika edullinenkin vrt. Woolich + penkitys. Mutta ajaako tuo sitten saman asian? Säätäjä kuitenkin tähän asti ajanut dynossa reilun tankillisen ja tehnyt vakuuttavan työn.
Vaihdekaavionkin saa näemmä nurinpäin ecufläshingillä, aina oppii uutta.Tuumin vaan että tuskin malttaa tuota uutta kampetta kovin kauaa vakiona pitää kun vanhoja, sopivia viripalikoita ois tallissa.
Pelkällä ecu-fläshillä et tule ikinä saamaan +20hp tehoja ellet muuta jotain muuta (nokat, putkisto jne.) samalla. Valmis kartta saattaa toimia paremmin, mutta voi olla myös huonompi. Pyörän säätö penkissä on aina parempi vaihtoehto. Myöskään vaihdekaavio ei käänny ecuflashilla jos et muuta vaihdevivustoa, koska vaihteiden vaihto tapahtuu mekaanisesti. Ecu toki flähsättynä tukee käännettyä kaaviota.
Varmaan toi Schmitzin myyntipuhe tarkottaa että tietyllä kierrosalueella saa 20hp enemmän tehoo kuin vakiokartalla, eikä kyse ole huipputehon lisäyksestä. Pitää tutkia noita käyriä isommalta ruudulta.
Joo rööri mulla on valmiina ja ilmaa saa tarvittaessa lisää. Akran setin riisuin vanhasta pois kun niin sovittiin kauppiaan kans. Tota vaihdehommaa just ihmettelin...aika hyvin tolla firmalla oli meriittejä mutta liekö sitten amerikan malliin. Edellisen pelin Woolich Samin taioilla oli kyllä hyvä. Uus on ihan lussu:kääk: :;):