Hyvin sanottu tuo. Mutta on vaikea määritellä missä menee raja hylkäänkö kätkön vai laitanko vain parannusehdotuksen. Usein nuo ehdotukset on menny kuuroille korville. Ja hylkäys on taas aika rankka veto varsinkin jos tekijä on uusi kätköilijä, saattaa loppua kätköjen teko siihen paikkaan. Oon tarkistanu kymmeniä kätköjä jotka on ollu mun mielestä sellaisia jotka eivät ole käymisen arvoisia mutta kuten itse sanoin, pääasia että pääsee ajamaan. Ja eihän kaikissa kohteissa ole pakko käydä.
Mun mielestä ainakin ulkomaiden kohteet pitäisi tarkistaa vähän kriittisemmin ettei sinne tulisi ihan mitä tahansa skeidaa. (En näe tätä niin että siellä nyt olisi) itse kyllä syyllistyin hyväksymään taannoin pari pitkää reittiä mitkä olisi ehkä pitänyt hylätä.
Eli kysymys, jos esim. vakka linkki ei ole tehty klikattavaksi niin hylkäänkö? Vai laitanko parannusehdotuksen? Ja mitä teen sitten kun ehdotus ei auta niinkuin viime viikolla kävi, kaveri ei viittinyt edes korjata kirjoitusvirheitä joita oli monta.