Myöhästyn näköjään vähäsen.
Printable View
Myöhästyn näköjään vähäsen.
Vähänkö olen kade.
Mutta minullakin ens viikolla vihdoin oma mopotti kasassa.
8 pyörää shellillä
http://i1198.photobucket.com/albums/...65da298a12.jpg
Ompas mustaa...
Onneks mua ei liikuta minkä värisillä mopoilla jengi ajelee.
Siks päätinkin maalata molemmat mustiksi, et vähän erottuis porukasta....
Letkailukausi avattu menestyksellä, eikä ollu yhtään kylmää:;):
Ensi viikolla uudestaan!!
Eipä tuo vilu haitannut niin paljon mutkilla, kun oli kivvoo vääntää menemään, niin ei huomannu sitä kylmääkään ennenku tuli suorempaa pätkää. Mukavasti oli väkeäkin paikalla. Oli kyllä aika passeli pituus tuo 150km.
Mopot on ehkä mustia, mutta mieli ei! Enkä edes kaatunut! :jippikaijee:
Hyvä aloitus. Kylmä tuli vasta kotimatkalla.
No onneksi en tullut mukaan, mähän olisin ollu silmätikkuna oranssilla pyörälläni :D
Niin ja fledallas, kaikilla muilla oli kotiparturoitu ruskeanharmaa :p
Kiitti kaikille. Kivaa oli ja ihmeen vähän hiekkaakin.
Oli hauskaa. Ehkä vähän kankee näin kauden alussa :right:
Nyt olis 175 km kivaa kurvailua mietittynä reitiks. Oisko mun+1 lisäksi muita lähössä, jos vaikka lähtöajaks sovittas 17.00 Nikkilän ABC:ltä ? Aikasemminki käy toki mulle. Jos sellasta sopivan reipasta vauhtia, että kerkee hyvin ennen auringonlaskua takasi.
Edit: Jossei 16.30 mennessä oo ketään _ilmoittanut_ tulevansa paikalle 17.00:ks, niin otamme ilon irti säästä ja lähdemme jo puolelta matkaan.
Jaahans
Se meni sitten näköjään Tourinki tältä päivältä puihin.
Jossain on parikymmentä hermostunutta motoristia miettimässä mitä nyt tekis...
Jos ei tuossa 13-14 välillä tule vettä kaatamalla, niin ajattelin käväistä Jusslansuoralla vetämässä parit jarrutusharjoitukset. Ja siitä sitten suoraa tietä Pakilan Tebarille sadetta pitämään ja lämmittelemään klo 14-15 suurin piirtein. Tunti sinne tai tänne.
Kerkeen Jusslaan näköjään vähän etuajassa. Mut en mä siellä kauan keiku jos satelee.
Olikin erikoinen paluumatka tuolta Jusslasta, rupesi meinaan tulemaan aivan taivaan täydeltä lunta :( Sen verran pito lähti että piti jättää pyöräkin kadun varteen odottamaan vähän parempaa säätä :)
Meinasin lähteä pariksi tunniksi pöristelemää kun toi keli tosta parani. Rupean vetelemään nahkoja niskaan ja meen tästä alkukaffeelle tuohon Kampelaan.
0400 888 897
Joko se Äiti päästää mutkille? Sama homma kuin eilen, paitti että lohisopalle ensin ja liikkeelle kolmen nurkilla ja joku Tirmon lenkki. Olisiko lähtijöitä?
Oli Kampelassa niin paljon sakkia että Rastilan kinkki vaihtui safkapaikaksi. Nikkilän aakkosilta on kuulemma porukkaa lähdössä kurvailemaan klo 16 eli sinne!
Äkkilähtöä tänään 12.30 Mikkelän ABC Espoossa(Mikkelänkallio 1) suuntana länsi n.200km ajoa.
EI kerkee ihan...
Muistin just et täällä on näitä jotain äkkilähtöjäkin ja mopokin olis taas kotona.... Nyt olis ollut säätä ja aikaakin, mut keksin ottaa pienet iltatorkut niin jäi ajot tältäkin illalta vähiin:grin:
Neljä pyörää lähti, kiitos ajoseurasta. :thumbup: Ajokeli oli kerrassaan loistava.
Lähtiskö jotkut hullut ajelemaan nyt päivällä? Pitäs olla viimeistään 17 kieppeillä takas espoossa. Lähtöpaikka voi olla mun puolesta vaikka keravalla. Ei oo nääs niin tarkkaa ku rykkösellä kerkiää vähän kauemmaksikin:thumbup:
Oiskos täällä tänään ketään joka haluaisi lähteä hikoilemaan ajovarusteissa?:grin:
Nonni lusmut, pistetäänkö letka pystyyn?:)