Joe kirjoitti
Olen vähän miettinyt onnistuisko suolistaa jotkut bt-kuulokkeet ja asentaa ne kypärään. En kaipaa musiikkia tms. mutta joskus olis mukava saada navigaattori kuulumaan puhelimesta. Tässä ei haittaa että päälle pistäminen ei onnistuisi hanskat kädessä tms. Mulle kelpaisi jopa niin että pitää kypäräkin riisua jotta nappi löytyy. Puhelimesta joutuisi kuitenkin erikseen pistämään navigaattorin päälle. Toisaalta en suostu kuuntelemaan neuvoja esim. Oulusta Helsinkiin, osaan sinne muutenkin. Sitten tarkan osoitteen löytämiseksi Helsingissä tuota tarvis.
Matkakuulokkeina on juurikin nuo mRkukov:n mainitsemat senkut (CX400II) ja kypäränä x-lite 801RR. Mulle tuo oli täysin mahdoton yhdistelmä. Kuulokkeet kyllä sopii kypärän alle kohtuudella, mutta meteli on niin korvia huumaava ettei mun korvat kestä ajaa noin edes lyhyttä matkaa. Testasin neljä kilsaa huoltsikalle ja kotiin, korvat soi jo sen jälkeen. Kilsa suuntaansa oli 80 aluetta ja ajon rajoitusten mukaan.
En tiedä onko tuo jotenkin poikkeuksellisen kovaääninen kypärä, mutta mulle meteli on niin älytön etten pysty enää edes keskittymään liikenteeseen, se käy korviin, stressaa ja rasittaa niin etten nauti ajamisesta edes lyhyttä matkaa. Ennemminkin odotan koko ajan että saan pysähtyä ja pistää kunnon tulpat korviin.