http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/sport05.gif
Printable View
Tuota Speedyn Motowerk-puljua on kyllä kovasti kehuttu tuolla britti-Versys-sivustolla. Toimitus on nopeaa ja jalkatappien madallussarjaa kehutaan rivissä! Pitäisiköhän itsekin tilata sellaiset, vähän on korkealla 185 senttiselle...
Miten tuohon mopoon saakin menevään kaikki omat, lainatut ja varastetut rahat!!!
Onko kenelläkään Kawasakin alkuperäistä pikakiinnitteistä tankkilaukkua Versyksessä? Houkuttelisi hankkia moinen, mikäli ohjaustanko mahtuu kääntymään kunnolla tuon kanssa.
Hyvin mahtuu tanko kääntymään laukun kanssa, mulla on sama laukku ilman kawan tekstiä (Bags-Connection City)
Mä tilasin noi Dunlopin Roadsmartit MyNetMotosta kuljetuksineen hintaan 230 €, Toimitusaika oli vajaa viikko.Lainaa:
(Havukka79 @ Kesä. 01 2010,20:44) kirjoitti
Nykyiset Michelinin Pilot Roadit on muuten kestänyt jo n. 13 tkm, joista jotain 8-9 tkm on ajettu kaksi päällä kolmen laukun kera. Renkailla näyttäis vielä pääsevän reilut pari tuhatta, mutta noi menee maanantaina huollon yhteydessä vaihtoon. Pääseehän sitten starttaamaan ensi torstaina alkavalle Euroopan turneelle uusin renkain.
Alkaa pikkaisen jo polttelemaan päästä taas Alppiteiden mutkista nauttimaan... *http://www.moottoripyora.org/iB_html...02moto_prv.gif
Kiitoksia Eemolle ja BlueRoanille rohkasusta. Pistin jalkatappien madalluspalat tänään tilaukseen. Voin sit kertoa kokemuksista, kunhan saan asennettua nuo paikalleen. http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
Onko kokemusta miten tarpeelliset on painot tangon päissä?
Kävi nimittäin niin että kun kokeilin onko painon pultti löysällä ja pyöritin sitä niin se jäi käteen. Painon sisällä oleva vaimennuskumi oli murtunu. Otin sitte toiseltakin puolelta pois ja pikaisen kokeilun perusteella en huomannut sen suurempia värinöitä mutta tuskin ne turhaankaan siellä on.
Versys on ekaa kesää ajossa joten meneeköhän takuuseen?
/em
Nyt kun lomarahat on tilillä niin on aika vaihdattaa renkaat. Missä arvoisat pääkaupungin V:läiset olette renkaita vaihdattaneet. Tarkoitus olisi hommata Pilot Road 2ct:t...
Alla vielä orggisrenkaat ja takanen kulunut aika kulmikkaaksi. Ei löydy oikein luottoa enää niihin.
Mun mielestä aika turhat. Minun piti ottaa puntit poies räpyläsuojien asennuksen vuoksi. En kyllä huomannut mitään eroa värinöissä vaikka peilit on levennyspalojen varassa.Lainaa:
(Eemo @ Kesä. 16 2010,10:43) kirjoitti
Saat samalla ikäänkuin uuden pyörän...muuttuu meno aika erilaiseksi.Lainaa:
(BlueRoan @ Kesä. 16 2010,16:59) kirjoitti
Kun kiristää ketjut niin tuppaako se lukitussokka hajoamaan irroitusvaiheessa? Mistä sellasia saa ostettua?
Mulla kans murtu se lukitussokka poikki. Tilallahan toimii esim sopivan kokonen rautanaula jonka vääntää mutkalle. :-)Lainaa:
(BlueRoan @ Kesä. 17 2010,13:34) kirjoitti
Pari päivää sitten tuli postissa nuo madalluspalat jalkatappeihin. Hyvin toimi homma tuolla motowerk:llä. Toimitus tuli luvatussa ajassa ja pakettiin olivat kirjanneet hinnaksi 17 dollaria, jolloin ei tullikaan kiinnostu paketista.Lainaa:
(Kolu @ Kesä. 02 2010,13:10) kirjoitti
Madalluspalat oli helppo asentaa ja ajoasentokin muuttui vielä astetta mukavammaksi. Ei tuo kolmen sentin pudotus mitään hirveää muutosta tuonut, mut kyllä eron kuitenkin huomaa. Kaikille pitkäkoipisille Versys-kuskeille voi noita kyllä suositella.
Mulla on ihan sama juttu, originaali dunlopit menee vaihtoon ja tilalle pilot road 2:t. Ajattelin vaihdatuttaa jl-bikessa, niinkuin ennenkin. Tekevät yleensä odottaessa. Renkaat ostin reliatecista. Mun tangonpäät tuntuu myös heiluvan, suht löysällä siis ovat. Pitänee kiristää.
Ps. 6tkm huolto teki em. puljussa, ylimääräisine öljynvaihtoineen tasan 100€. On se hyvää halapaa. http://www.moottoripyora.org/iB_html...ons/inlove.gif
Onko tuolla Reliatecissa sitten kallis vaihdattaa kumit? Jos ostais sieltä ja alle samantien...Lainaa:
(panu.. @ Kesä. 17 2010,16:48) kirjoitti
Ei ole kallista reliatecissa, tais olla jopa muutaman euron halvempaa. Olen vaihdattanut myös siellä ja homma toimi kun junan vessa. Mulla on monen vuoden "hedelmällinen" huoltosuhde tuon jl-biken kanssa, niin six käyn siellä. Ne pojat ainakin yrittää ottaa tosissaan työnsä.
ps. niitä sokkia saat mistä tahansa moponhuoltoliikkeestä.
Onko Versys/Erkka6-kuskeilla kokemusta näistä ns. slipareista...? Tää orkkis, on aika vaikea puhdistaa+ painava mötiskä. Ehdotuksia *http://www.moottoripyora.org/iB_html...ticons/omg.gif
JT79: Kirjoitit aiemmin ostaneesi Z1000:n peilit Versykseen, mistä ostit? Pyörässäni on molemmissa peileissä se muovinen mötikkä peilin juuressa haljennut ja peilit on aika "väljät" eli töyssyissä peilin asento muuttuu...
Peilit tuli ostettua Bike Worldistä, noi samat peilithän on näköjään laitettu 2010-vuosimalliin jo tehtaalla.
Paljon muuten maksaa nuo peilit?Lainaa:
(JT79 @ Heinä. 07 2010,18:30) kirjoitti
Jos en ihan väärin muista, niin taisivat olla n. satasen pari.
Pitäiskö laittaa powercommander 3, pönttö ja ilmavampi suodatin? Ootteko laitellu ja miten on versys vironnut loikalle? Mietin notta onko järkeä työntää +1000€ tollasiin virityksiin. Nii.. missäpä sitä on ylipäätään.. http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif
Nonii, nyt on laitettu pc3, kokoputkisto ja suodatin tilaukseen. Saas nähä, kuin pirtee peli on asennuksen ja säädön jälkeen. Laitan infoa, kun on sen aika.
Tämä taitaa kyllä nyt vähän venyttää foorumin sääntöjä kun ei saisi mainostaa, mutta luulen että ehkä tästä nyt ei Versyksen omistajat pahastu. Mulla olisi ylimääräisenä Algardin säädettävät pleksinkiinnitysraudat Versykseen. Tilasin ne Englannin ebaystä viime talvena kun Algard oli lopettanut telineitten myymisen, joten ne on käytetyt mutta eivät kyllä kunnoltaan uutta häpeä.Nyt se Algard taitaa olla back in business mutta voi olla melko show tilata siltä mitään mikäli ulkomaisiin foorumeihin on luottaminen. Loppujen lopuksi en sitten ostanutkaan Versystä vaan ZRX:n, joten niille ei ole käyttöä. Viidellä kympillä irtoaa niin en tee persnettoa. Laittakaa yv jos kiinnostaa.
Onko sulla kuvaa, kuinka paljon ylemmäx pleksin saa tuolla verrattuna originaaliin?
Tsekkaapa tuolta edelliseltä sivulta löytyvää linkkiä. En tosiaan itse ole koskaan noita käyttänyt edes paikallaan.
EDIT 26.4.2011 Olis vieläkin myymättä noi algardin pleksinkiinnikkeet, viestiä vaan tulemaan!
Ei kai sitä oikeestaan ylemmäksi saa noilla raudoilla mutta saapahan kulman säädettyä. Itse asiassa minä käänsin koko räppänän ylös alaisin ja mahdollisimman alas niin sain kypärälle puhtaampaa virtausta.Lainaa:
(panu.. @ Elo. 04 2010,18:43) kirjoitti
H.tin hyvää työtä. Ostakaa äkkiä pois kuleksimasta. Mulla ei ollut kummempia ongelmia toimituksen kanssa, tiettyjä ennakkoluuloja vaan aika eksoottiselta kuulostaneen toimijan suhteen.
No hitto kun tuo linkki vaatii rekisteröitymisen ja mun koneella ei jostain syystä onnistu. Eli mä en ole nähnyt vieläkään, millainen tuo pleksi on. Sinänsä, mulla toiminu ihan hyvin ilman pleksiäkin, kun otin myös ne raudatki vielä pois. Mutta eihän sitä tiedä, ennen ku näkee.
Muuten, mulla on hävinny suomenkielinen omistajan käsikirja. Jos mä jostain sellaisen saisin, niin olis hyvä juttu. Netistä en ole löytäny.
Tässä linkkiä jollekkin tanskalaiselle mototarinasivuille. Kuvissa esiintyvä mopedi näyttää mihin Algard taipuu. Hemmo on ajanut jo 70tkm tolla vehkeellä. Sitkee on. Taitaa tykätä ajamisesta.Lainaa:
(panu.. @ Elo. 05 2010,21:55) kirjoitti
NiksNaks
Tietääkö kukaan onko Suomessa missään mitään foorumia pelkästään Versykselle?
Englannissa ja jenkeissä löytyy omat sivustot, mutta onhan siellä paljon enemmän noita pyöriäkin.
Sitä kautta löysin paljon hyviä linkkejä joista löytyy paljon mukavia lisäjuttua/muutososia Versykseen.
Hommasin mm. merkkikohtaisen syylarinsuojan, jalkatappien madallussarjan, helpottaa hieman pitkäjalkaisempia...
Jos joku on kiinnostunut, niin laitta yv
Eipä taida Suomessa olla pelkästään Versykselle omistettua sivustoa.Lainaa:
(Werzys @ Elo. 11 2010,00:50) kirjoitti
Luulempa että Suomen Versys-keskustelut on käyty pääosin täällä:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=97613
www.kavasakiversys.com -sivusto on kyllä itsellä aika yleisessä käytössä. Siellä tuntuu olevan aktiivista lukijakuntaa . Just kirjottelin sinne osastolle "Post pics of your V with bags....".
/j