Lainaa:
(Ekku @ Helmi. 09 2009,14:10) kirjoitti
Minä olen kyllä ollut tähän asti sitä mieltä, että en tarvitse pyörääni minkään sortin ajonestoa tai varashälytintä.
Kotitallista pyörän varastaminen on aika epätodennäköistä ja jos sen taas joku reissun päällä vie, niin vakuutus on sitä varten.
Kyse kun ei ainakaan Bmw:n kohdalla ole mistään kovin tunnearvoa sisältävästä kapineesta...
No minä taas olen sitä mieltä, että niin ajonestolaite kuin myös hälytin ovat molemmat hyödyllisiä. Kuulun siihen moottoripyöräilijöiden enemmistöön, jolla ei ole kotitallia, jossa pyörää voisi säilyttää. Asun kaupungissa kerrostalossa.
Se mitä kasko ei korvaa, on esim. pilalle mennyt lomareissu. Jotkut meistä kun suhtautuvat tunteella, paitsi tunnearvottomaan pyöräänsä, myös omaan elämäänsä ja kaikenlaiseen siihen liittyvään. "Don't worry, be happy" kun ei vaan toimi kaikenluonteisille ihmisille. Onnekas olet sinä.
Jatka vain rohkeasti valitsemallasi linjalla. Ehkä tämä kuitenkin vähän laajentaa maailmankuvaasi ja kykenet nyt ymmärtämään, että se mikä riittää sinulle ei välttämättä ole ratkaisu kaikille. Mutta jos ei se sitä tee, niin ei se mitään. Don't worry, be happy!