TeijaMM kirjoitti
Mullapa onkin sitten ilmennyt erikoinen ongelma. Mä ajan vinossa, oikealle puolelle kallellaan, perse kanssa enemmän oikealla puolella ja kädet niin että vasen ylempänä ja oikea alempana. Ihmettelin yhdessä vaiheessa kun pyörä viettää oikealle ja luulin jo että pyörässä vikaa mutta vika onkin mun ajoasennossa. Mä itse en tiedä istuvani vinossa tai että kädet eri korkeudella, koen että asento hyvä. Mulle on muutama sanonut että ajan vinossa ja tänään puoliso kuvasi kameralla takaapäin mun ajoa ja näin itsekin nyt miten vammaselta näytän ajaessa. Tästä syystä kaarteet vasemmalle tuottaa tuskaa, en kallista yhtään (pyörä ihan pystyssä) ja muutenkin kaarteet vasemmalle tosi vaikeita. Oikealle menee taas hyvin ja kallistan. Puoliso sanoi eilen että siirrä persettä enemmän vasemmalle ja siirsin mutta silloin tuntui että perse roikkuu penkistä ulkopuolella, silloin ajoasento näytti puolison silmään suoralta mutta en mä nyt niin voinut ajaa. Olen nyt menossa Ajotaito2 kurssille jos siellä saisi ajoasentoon vinkkejä. Tosin jos kropassa nyt jotain vikaa niin eihän se siellä kurssilla oikene. Onko muut törmänneet vastaavaan ongelmaan?