-
Puheet teoiksi PK.
Lähtö torstaina 4.7. Nurmijärven Myllykukolta klo 17:00.
Noin 280km. Kahvit ja tankkaus matkalla. Eka tankkipaikka max. 180km lähdöstä, ilmoita veturille mikäli tarvitsee tankata aikaisemmin.
Uudet letkailijat, tsekatkaa letkaohjeet.
http://www.moottoripyora.org/keskust...ead.php/247306
Sääennuste ei vielä varma, joten säätsekki vielä torstaina puolen päivän aikaan.
MENNÄÄN!
-
No ni! Oot sanasi mittainen mies, ja sinähän et ole ihan lyhytsanainen :thumbup:
Mukana oon, sikäli mikäli pärrä & ukko ovat vielä ajokunnossa keskiviikon Alastaron retken jälkeen :paikallatuulee:
-
Jos ei sataa.sitten mukana.
-
Hep! :cruising: Minä yritän...
-
Sää vaikuttaa kohtuu hyvältä joten MENNÄÄN!:orgmp:
-
Tää oli kyllä SUPER hyvä pk ilta. Oli niin hyvä.että näkee monta yötä unissa.:) Veturille isot isot kiitokset. Ja muille myös:thumbup::thumbup:
-
Aleksis Kiven asuinseuduilta lähti 7 veljestä, ehdittiin kauas - ja pienessä ajassa takaisin. Aikamoinen PK tou-rinki, johtuiko veturin pyörätyypistä mutta tehtiin matkaa ja wauhdilla… Kuntoilupäivä, kiitos keulaan, perään ja muille :orgmp: ”veljeksille”.
Kyllä kannatti taas lähteä; päätän runollisesti A. Kiven sanoihin - ”minä elän” :)-
-
Olipa maittavaa kurvailua:WAZAAP:. Suuret kiitokset veturille ja letkalaisille. Oli hauska päästä seuraamaan oikein aitiopaikalta miten tollasta möhkälettä viedään mutkatiellä:grin:
-
Suuret kiitokset veturille taidokkaasta reitityksestä. Näytit meille mallia siitä, kuinka suurta konepyörää käsketään ja tanssitetaan mutkasta toiseen :respect:
Kertakaikkisen mahtava ilta! Kiitos kaikille mukana olleille hienosta seurasta :thumbup: