Terve Orgilaiset!
MotOrg ry hallitus haastaa teidät nyt aktivoitumaan! Kesä on kohta täällä!!
MotOrgin vahvuus on sen jäsenissä ja nyt halutaan potkia porukka liikkeelle. Paikaksi on valikoitunut Vantaan ympäristö, josta löytyy varsin pieneltä alueelta mtb-lenkkiä, crossirataa, cartingrataa ja frisbigolfrataa. Lyhyt matka mutkateille, jos mopo on jo ajossa. Löytyy varmaan paljon muutakin. Eli merkatkaa kalenteriin, että 13.5.2023 orgilaiset kokoontuu!!
Keksikää päivälle jotain kivaa aktiviteettia, jota voi harrastaa muiden orgilaisten kanssa. Laittakaa ilmoitusta tähän ketjuun. Kerätään porukka taas kasaan! Ja koska Äitienpäivän aatto niin ottakaa äidit mukaan
Me hallituksen toimesta järkätään sitten illaksi jäsenille jatkot. Liput jatkoille on myynnissä kaupassa, (kun kauppavastaava saa ne sinne) mutta vain jäsenille, joten jäsenyys kannattaa tästäkin syystä hommata nyt.
Jatkopaikka on Rosbacan tilalla. Siellä jäsenille on varattuna sauna, palju ja pitsaa. Omat juotavat mukaan.
[* ] Paikka on varattu meille 16-02 välisen ajan. Jos kotiin ei äitienpäiväksi ole kiire, niin tuolta käsittääkseni saa yöpaikan varattua nopeimmille.
Minä meinaan mennä kyseisenä päivänä mutkateille letkailemaan mopolla ja saattaa matkalle osua joku kahvipaikkakin. Vauhti tulee olemaan varsin maltillinen, joten mukaan uskaltautuu tulemaan ihan ketä vaan. Ja letkalle voi siis osallistua, vaikka et olisikaan vielä MotOrgin jäsen.
Eli tämä mun letka lähtee osoitteesta Hämeenlinnanväylä 601, 01700 Vantaa klo 11.00 ja päättyy noin klo 15.00 Vantaan ympäristöön.
HUOMIO Tämä minun letka PERUTTU! yhteisöllisyyden nimissä, hyppään Jonen järjestämään fillari letkaan
Jos joku nyt kumminkin on menossa moottoripyöräilemään niin pitäkää kumipuoli alaspäin ja nähdään jatkoilla.
Eli laittakaa omaa kutsua alle, niin löytyy kaikki samasta paikasta.
Hyvää kesän odotusta kaikille!
Terv. Jengipressa marko.fzs