Jahas. Tän tyylisiä keskustelun alotuksia näyttää olevan miljoonia, mutta jokasen tarina on oma.
Eli vaimolla oli ensimmäisenä pyöränä käytössä Honda pc25 fighteri. Sillä ajeli vähäisiä ajeluja muutaman vuoden.
Ongelma oli kokoajan se että fillari painoi liikaa. Sillä pärjäs joo, mutta ei tullut ikinä sinuiksi hitaassa ajossa,
varsinkaan epätasaisella maalla. Ajanut myös minun kyykyilläni, mutta kyykyt käy hänelle vain fighteroituna.
Vaimon pituus 163cm. Kuvassa pc25 selässä.
https://img.aijaa.com/m/00412/14973632.jpg
Joo madallussatsia olis voinu laittaa yms. Mutta fillarin paino olis pysyny samana. Itelle oli noihin aikoihin r6, sen
huomasi että oli kevyempi. Mutta vieläkin korkeampi. Ja sen hän kertaalleen saikin kyljelleen.
(Itse johdan silti heittämällä pannutilastoja:grin:)
MUTTA OTSIKKOON!!
Vaimo on vuoden päivät hoki että seuraava pyörä on Bmw k100 cafeena tai Ducati monster. Haettiinki aihioksi k100lt.
Tässä välissä mä mursin solisluuni gixerillä. Elikkä nyt on myöhästä rakentaa mitään kesäksi.
Plus tässä muutenki pieni yhteentörmäys tunteen ja järjen kanssa. pc25 kun oli liian painava.
No k100:sen käytin konttorin puntarilla.... melki tyhjällä tankilla 260kg:)-
Sen käsittelyyn epätasaisella oli itselläkin tottumista.
Edelleen vaimon suusta kuuluu usein "punainen Ducati monster"...
Budjetti on pieni. Mielellään alle 3,5kiloa, mutta liikkuu suuntaan ja toiseen jos jokin vie jalat alta.
Haasteena on kun nyt ei näytä tällähetkellä olevan kovin myynnissä, ja hinnat tuplaantunut.
Se miksi se on haaste, niin tällä kertaa olisi melkein suotavaa että jossain pääsisi kokeilemaan, ettei tarvi hakea
4:stä pyörää talliin...:right:
Itse olisin budjetin venymisen kannalla ja hakisin s4r:rakastunut:
Mutta monster 600:
-Onko liian tussu? (tiedetään ettei mikään raketti, mutta säväyttääkö edes?)
-Yltääkö 163cm jalat maahan? (penkinkorkeus kun ei kerro kaikkea)
-Käsiteltävyys hitaassa?
-kaasari vs ruisku?
-600 vs 900. Onko juuri eroa, vai onko parempi katsoa kuntoa?
-Mitäs kaikkea hyvä huomioda?
Harvemmin kukaan uskaltaa ilmoittautua, mutta onko tampereella päin mahdollisuutta tulla koe istumaan?
Olikohan tarpeeksi epäselkeesti kerrottu:)-