1 liitettä
Suzuki gs500e -89 takaisin ajoon
Moikka!
Nyt olisi niin sanotusti avun ja vinkkien paikka kokeneemmilta Suuzzuki kuskeilta. Isoisältäni minulle tullut jo museokilpi-ikään ehtinyt 71tkm ajettua pyörä vanhusta olisin ottamassa aktiiviajoon kesäksi. Pyörällä ei ole ajettu ~10 vuoteen aktiivisesti ja on seissyt ajan lähinnä keskituella kuivassa autotallissa. Muutama miete on ollut pohdinnassa ja olisin onnellinen jos löytyisi vastauksia kokeneemmilta kuskeilta. Kiitos siis jo etukäteen. :)
Rengastus nyt 130/70/17 takana ja edessä 110/70/17. Onko tämä paras vaihtoehto vai onko parempia kokemuksia?
Kuulemma bensansyötössä on häiriötä, joka ilmenee ajossa niin ettei kone saa bensaa varatankilta ja huippuja kokeillessa kone "buuaa". Olisiko ajatuksia mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa?
Isompaa määräaikaishuoltoa olen tekemässä, edessä ainakin: Ilmanputsari, öljyt&suodatin, ketjut&rattaat, jarrut, tulpat, ja akku. Mietin kannattaisiko venttiilit säädättää?
Onko joku vaihdattanut kyseiseen malliin ohjaustankoa? Itse olen ~190cm pitkä ja olen pohtinut suorempaa tankoa joka ajatuksissa voisi tuoda asentoon lisää tilaa?
Viime kesänä ajoin kesähelteillä pyörällä ~50 kilometrin lenkin ja kone kävi tyhjäkäynnillä epätasaisesti ja "ryntäili" hallitsemattomasti. Ideoita mistä tämä johtuisi?
Viimeiseksi jos osaat vinkata mainitsemisen arvoisen pajan/tekijän/yrityksen huoltoon liittyen niin ottaisin suosituksia mielelläni vastaan!