Kuvia: Motorg Ry. @ KEMORA 28.-29.7.2018
Oheisen linkin takana taas muutama kuva, tällä kertaa, Motorg ry.:n Kemoran ajoharjoitteluviikonlopulta. Helteet ei hellittäneet vieläkään ja +30:ssa sai ajella ja kuvata. Tällä reissulla pääsin vihdoin testaileen uutta 100-400 objektiivia ja jälki on...no, katsokaa itse :) Toivottavasti sain kennolle jälleen mahdollisimman monta ensikertalaistakin mukaan.
Std. liturgia kuvieni käytöstä ja tekijänoikeuksista: Kuviani voitte käyttää Facessa, IG:ssa jne. kunhan ette niillä tienaamaan ala - kun en itsekään niillä tiliä tee. Kaupalliseen käyttöön on pyydettävä lupa erikseen.
Koska käytän usein kymmeniä tunteja noiden kuvieni julkaisukuntoon hieromiseen, laitan niihin myös copyright vesileiman -olkoon sillä loppupeleissä sitten mitään virkaa tai ei. Siispä jos rajaat itse, tai Facebook omilla kummallisilla resoluutio/kuvasuhde runttauksillaan rajaa vesileiman pois, mainitse muulla tavoin kuvaajan nimi. Kiitos.
Itse kuvausreissuun:
Uusi tele, odotukset korkealla, uudet metkut. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta kyllä edelleenkin pelkällä tekniikalla ei kuva onnistu, ellei kuvaaja hoida omaa osuuttaan oikein. Tällä reissulla opettelin uuden objektiivin tavoille, kokeilin ja kikkailin kaikenlaista ja laitteen rajoja. Tuli siis taas perhanasti pehmeetä kuvaa, tällä kertaa tärähtänyttä, mutta myös sitten jäätävän terävää jälkeä. Eli edelleen saa uudellakin putkella itsekin syventyä siihen mitä tekee, mutta niinhän se kaikessa - pelkällä kalustolla "sinne päin" roiskien ei tuu kuin sutta ja sekundaa. Niin tai näin, nyt on jälleen entistä vähemmän laitteiden vika, jos kuvat ei rokkaa -eli saa katsoa ite peiliin.
Mitäpä tässä enempää selittelemään, käykääpä itse katsomassa, kehtaatteko noita omiin julkaisuihinne näytille laittaa :D
Ainiin, ne suorat linkit, jos "Holtsun napsut" googlettamalla ei ole löytyvinään;
Lauantain kuvat:
https://www.flickr.com/photos/holtsu...57700281920435
Sunnuntain kuvat:
https://www.flickr.com/photos/holtsu...57672399075638
Re: Kuvia: Motorg Ry. @ KEMORA 28.-29.7.2018
Kiitos Holtsu upeasta duunista! Tiialla menee kohta nahkapuku suutarille kuvien perusteella [emoji23]
Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla