CBR 1000F sc24 pätkii isoilla kierroksilla.
Moi.
Oire sellainen et kierrokset/kiva loppuu hiukan liian aikaisin. "Normaalit" käyttökierrokset pelaa mun mielestä todella hienosti,yli 9000rpm iskee (hyvin sähköisen tuntuisesti) asiaankuulumaton rajoitin vastaan. Harvoinhan noin tarvii vanhusta kierrättää,kiva tietty olis joskus vetää loppuun asti kun sattuu rampilta olemaan tilaa. Oire alkoi jo viime kesänä alakerran avauksen jälkeen,sitä ennen veti nätisti oikealle rajoittajalle asti. Jätin tapani mukaan vian odottamaan talvihuoltoa,nyt keväällä tehty vaikuttamatta ogelmaan.
-Tulpat vaihdettu(normaalit ei iridium) ja säädetty kärkiväli alarajalle.
-Tarkistettu silmämääräisesti tulpanjohdot.
-Tarkistettu puolien&koneen maadoitusta+johtoliitoksia.
-Vaihdettu kaasareihin neulaventtiilit.
-Vaihdettu akku+tehty normi huolto.
Nyt tarkoitus keräillä tarkista/vaihda listaa odottamaan seuraavaa tallivierailua.
Omat mitä ajatellut vielä tsekata.
-Sytkän anturi/sytkäpyörä. Anturi ollut irti rempassa joten jos se onnistuu esim asentumaan hieman vinoon. Sytkäpyörä jos olis saanu jonkun kolhun.
-Säätelen venttiilit/varmistan jaon(olin kyl omasta mielestä niin huolellinen et jako 99.9% varmuudella oikein).
-Vaihdan tulpanjohdot jos löydän jostain halvalla.
-Jos saan jostain mittarin synkronoin kaasarit.
Jos muita mahdollisia vikakohteita tulee mieleen kannattaa vinkata,oon hiukka laiska menemään tallille mut sinne päästyä tulee kyl puuhattua. :D
Kiitokset jo etukäteen.