Re: Kuvajahtiajelut Keski-Suomi 2017
Lainaa:
ilpom1500 kirjoitti
Kiitos Pitkiss, toivottavasti tämä saa lisää hakijoita tälle vuodelle. Tätä täytyy harjoitella kun ei vielä voi ajella.
Kyllähän tää ajelu olis tarkoitus aloittaa, mutta valitettavasti tuo räntäsade hieman haittaa ajelua. :D
Mää myöhästysin 50minuuttia kauden avauksesta. Kotoa olin kyllä lähtenyt ennen kuvan tuloa. :)
Lainaa:
ilpom1500 kirjoitti
Tää kaipais pientä vinkkiä.
Lainaa:
ilpom1500 kirjoitti
Lisäisittekö löydetyt paikat Pitkiksen laittamalle googlen kartalle, löytyy tämän vuoden jahtiajeluiden alusta, kiitos
Mitenkähän tuo lisäys onnistuupi puhelimella, osaako joku sanoa. Pöytäkone on niin harvoin päällä, ettei siellä muista näitä käydä näpyttelemässä.
Lainaa:
Jagroan kirjoitti
Mitenkähän tuo lisäys onnistuupi puhelimella, osaako joku sanoa. Pöytäkone on niin harvoin päällä, ettei siellä muista näitä käydä näpyttelemässä.
Lainaa:
Urbis kirjoitti
Koneella kartan muokkaaminen vaatii kirjautumista google-tilille. Sen se varmaan vaatii myös puhelimella, mikäli mobiilisti kartan muokkaus ylipäänsä toimii.
Jollen väärin muista niin muokkaus ei toimi mobiilisovelluksessa. :dunno: Tarkastelu kyllä toimii. Itse olen laittanut noita täppiä puhelimella tai tabletilla Chromen työpöytänäkymän kautta.
Tuossa on siihen hyvä ohje:
http://www.moottoripyora.org/keskust...ajahtikarttaan