1 liitettä
Koko paletti täysin sekasin...
Osallistuin Org:n järjestämään AT2:seen ensikertalaisena Alastarolla. Ikinä ennen radalla en ollu käyny, eli kaikki tieto taito mitä ennen tota päivää oli tullu totta kai autokoulusta, omista kokemusista julkisessa liikenteestä ja parilta sukulaiselta (ei rata taustaa)... Mitää sen suurempia odotuksia ei ollu päivän suhteen, avoimin mielin ja totta kai halusin testata mihin mä ja cebari pystytää... Noh, 2 ekaa settiä ajeltii possujunas jonka jälkee 3 setti oli ns. vapaasetti...ja siitähä se riemu sit ratkeski... olin sen 3:n setin nopein, mistä en nyt sen suurempia kiksejä saanut kun ajatus oli niin kovin kiinni vielä mitä viimisen 20min ajan oli tapahtunu... mut siit tuli nii paljo komenttia, eritoten mun ajoasennosta et jäi vähä kakka maku suuhu siitä setistä loppuje lopuks... Loput setit siltä päivältä yritin keskittyä siihen tekemiseen enempi ja ottaa oppia... 4 setin kierros aikaa hidastin tarkoituksella mutta loput setit 5 ja 6 olivat hidasvauhtisia vaikka yritin vähän painaa vauhtia lisää...
Joku sanoi mulle että sinne mennään oppimaan, ei osaamaan, mutta ei sen palautteen jälkee kyllä siltä tuntunut. Sen päivän jälkeen oon yrittäny hioo sitä saatana ajoasentoo kuntoo tääl julkise liikentee seas mut ei vittu mitä enemmä reenaa ja mitä enemmä mieti sitä asiaa ni sitä enemmä tuntuu et päi vittua menee... oon koittanu vaihdella jalkojen asentoo tappien pääl, oon koittanu roikkuu vähemmä pyörä kyljes oon koittanu istuu taaempaa, oon koittanu roikkuu enempi... mä oon ollu joka perkelee asennos ton pyörä pääl mite sii vaa voi olla ja jos vähänki tulee joku ahaa elämys ja MEINANNU saada ideast kiinni ni ei vittu seuraavas kurvis melkee nurin... koht 5 vuotta ollu pyörä, sama pyörä, ja tuntuu etten osaa ajaa sitä ollenkaa... oon katellu 45000 jos jonki näköst opetusvideoo youtubest ja sen jälkee menny ite testaa mut ei tuu mtn...
Ja nyt puhun siis nimenomaa kurvi ajosta!!! Ajoasento suoralla niin siinä ei mitään, kehuja tuli siitä. Yritin ladata tähän kuvan nii saa antaa palautet jos siitä saa jtn irti?! Jos mä nyt oon yhtää kartalla ni toi kuva pitäis olla Alastaron kurvi nro 2.