Kyllä.
Levoton sielu olen. Kun nyt tämä kesä jo suunniteltu ja vain toteutusta vailla niin on aikaa miettiä -17. No sekin tuli jo sitten päätettyä että mites muut? Yhtä hätäsiä?
Printable View
Kyllä.
Levoton sielu olen. Kun nyt tämä kesä jo suunniteltu ja vain toteutusta vailla niin on aikaa miettiä -17. No sekin tuli jo sitten päätettyä että mites muut? Yhtä hätäsiä?
Jos vaikka noudattas samaa kaavaa kun 2016, kävis Suomessa ajelemassa pikkasen ristiin rastiin nauttimassa mutkateista ja maaseudun tuoksuista :jpstyle:
Ajattelin Keravalla pyörähtää. Saattaa jäädä käymättäkin...
Tänä vuonna espanjaa ja ens vuonna kunnolla pyörii italiaa!!:):orgmp:
No tuollaisia 100/300 km tulee aika usein heitettyä, ei mitään varmaa päämäärää kunhan ajelee, Tänään sain pienen opetuksen et tuntematon mutkatie voi yllättää eli mutka alkoi hienosti kunnes loppupäässä alkoi jyrkkenee ja minulla liian kova vauhti selvisin siitä pelkällä onnella, Jatkossa on kyllä enemmän harkintaa:orgmp:
En todellakaan ole yhtä hätäinen. Kesän -16 reissusta on vasta päätetty sen verran että heinäkuussa ja kohde on joko Dolomiitit tai Ranskan Alpit. Matkaseurakin vielä osittain avoin. Ja ennekuin pääsee miettii kesää -17 niin talven laskettelureissukin pitäis miettiä ja ennenkaikkea hankkia rahoitus. Raskasta, hyvin raskasta.
Alustavia suunnitelmia on kyllä. Ensi vuonna kesäloma elokuussa että ehkä se on sitten Romania ja Transfăgărășan :)
Kilometrin tarkkuudella suunniteltu tämän vuoden reissu ja viivapiirroksin ensi vuoden reissu.
Toteutumisprosentti fiftisixti.
2017 Riippuu pelimerkeistä hyvinkin pitkälle.
Jos maallista mammonaa sattuu säästymään niin Uusi seelanti on kohteena. Tosin ei vielä edes 2017, koska reissu on sen verran kallis että normaali euroopan turnee jää kakkoseksi.
Tänä vuonna kuitenkin etelään (eurooppa), viime vuonna etelään ja sitäkin edeltävänä vuonna etelään.. jne.
Eli kun näin sanon että Uuteen seelantiin mennään niin sinnehän mennään eikä puhuta vaan.