Onko kokemuksia, että mahtaako otsikon kombolla päästä Ahveniston mittauksista läpi (95db rajana)? Ettei ihan hukkareissua tulisi...
Kiitos ja kumarrus.
Printable View
Onko kokemuksia, että mahtaako otsikon kombolla päästä Ahveniston mittauksista läpi (95db rajana)? Ettei ihan hukkareissua tulisi...
Kiitos ja kumarrus.
Tod. näk. ilman killereitä ei mitään asiaa,
killereilläkin riippuu onko mittaajalla ollut costa ricaa aamulla kupissa :D
990 SMT tyyppikilvessä taitaa lukea 96db eli ja veikkaan että samaa luokkaa on superdukessa joten jo niillä on arpapeliä eikä ne leovincet ainakaan hiljennä pyörää :D
Muistelisin, että oma SD 990 leovincellä (ilman killereitä) tuotti n. 102 dB, ei tosin ollut mikään virallinen/kunnollinen mittauslaite kyseiseen hommaan. Enkä usko, että niillä leon killereillä sais enempää kuin n. 2 dB pois.
Aika mutuilua toki, mutta oma duke tosiaan oli senverran räyhäkäs ääniltään, että en viitsinyt edes vitsillä mennä Ahvenistolle kokeilemaan päästä tuosta 95:n rajasta läpi killereilläkään. Väitän, että hukkareissu on.
Hyvin vahva epäilys että ei mene läpi :sad:
Tuli ainakin itsellä huomattua, että 1290 oli paljon hiljaisempi vrt. 990 ainakin akran slipareilla :)
Ei pääse.
vuosi takaperin 106db:tä ja tänäkeväänä uusin villoin 104db. Hiilikuitu leovincet+killerit. Ne killerit ei siinä mökämittauksessa paljoa vaikuttaneet, korvalla väittäisin että hiljenisi huomattavasti enemmän. Kai se mittari jonkunsortin keskiarvoa mittaa, nopeat kovat äänet ei sinne rekisteröidy, jatkuva mökä kullä.
Mölypäivinä syksyllä taas pääsee:)
Vakiopönttökin ylitti lukemat, mutta se ei ollut enää paljoa.
Itse menen kokeilemaan 990 SMT:llä ja vakiopöntöillä. Uskoisin että menee läpi koska ääni on hiljaisempi kuin melut rima pomppien läpäisseessä 750 Dorsodurossa, jossa rikkinäinen tiiviste aiheutti normaalia kovemman äänen.
SD:n kyllä saa menemään läpi kun modaa killereitä. Itse olen siis moisella siellä ajellutkin :)
ok, kiitoksia vastauksista.
Mattipoeka ja miksei muutkin; mitens killereiden modaus käytännössä tarkoittaa/tapahtuu?