Lähtöpaikka Shel ruskeasanta kello 17.15
Reipasta meininkiä Suomen suvessa siis 10, heinäkuuta
Printable View
Lähtöpaikka Shel ruskeasanta kello 17.15
Reipasta meininkiä Suomen suvessa siis 10, heinäkuuta
Jos vaki peräsimet on kesälaitumilla, niin voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi pikku Eeroksi.
Oli viimeks niin komiaa katella reippaita poikia.
Mukana :häähää: (ellei oo niin kuuma ettei nahkaan kehtaa kuoriutua)
Jos pyörä ehjäytyy, niin tuun mukaan.
Koitan keretä lähtökaffelle, peräsimeen ei oo ny mahkuja
Hep!
Noh - jos nyt tän kerran :p
Jaa, en olekaan tänä suvena vielä peekoillut. Huomenna sitten eka kerta.
Jep! :cruising:
Hep! Tankki < 200km, pliiiis... :smoking:
Voisin tulla testaileen letka-ajoa ekaa kertaa ikinä. Täytyykö olla nopeiden ryhmien kuski että pysyy mukana? :)
Catch-22 sopis tälle letkalle nimeksi osallistujien määrän mukaan :paikallatuulee:
Ei tarvinu olla nopean ryhmän kuski :) Keskiryhmän kokemus tuli kyllä välillä tarpeen, ku joutu kuroa kärkeä kiinni autojen ohittelujen jälkeen :P
Kiitoksia kaikille! Oli hauskaa. Täytyy tulla mukaan tulevaisuudessakin. :orgmp:
Letkassahan oli lopun peleissä kohtuullinen määrä mopoja. Joku parisenkymmentä(?).
Kiitos veturille ja muille letkailijoille. Oli oikein mieluisa letka minun makuun, sopiva vauhti ja hyvät reitit oli veturi valkannut. Hiton kivaa oli veistää, kun mopokin toimi koko matkan :grin:
Onneksi jonkun Tuono piti Aprilian mainetta yllä hiipumalla puolivälissä, mitä mahtoi tapahtua?
Bensa? Kaikilla kun ei matkalehmää jolla pääsis 160km :D
En mukana.. Arvaus vaan ;)
Kiitoksia minunkin puolesta, nastaa oli piiitkän PK- tauon jälkeen :)
Villi arvaus, että sylinteristä irtos joku karstakökkö ja venttiili jäi kantamaan.
Jonnekin ne paineet sieltä myllystä katos.
Muuten oli mukava tempo ja letka pysyi kiitettävästi kasassa.
Ensimmäisen vartin meitä seurasi punamusta mopotti noin 50-100 metriä perässä.
Tämäkin kiittää, vaikka jäikin tynkärundiksi. Siellä koneessa on kaikki nesteet ookoo, mutta paineet karkaa pihalle toiselta pytyltä: joten käyntihäikän aiheuttajan spekulointi tässä langassa lienee turhaa, lääkäri sitten analysoi ja laittaa laastarin. :;):
Seuraavaan kertaan! :orgmp2:
Ajotaito 0,2 suoritettu. Nyt sujuu u-käännökset. :D
Hauska reissu vaikka tankilta sitten jouduin karkaamaan töihin kesken ajojen.
Jep, kiitokset täältä myöskin, pitkään aikaan ei olekaan tullu käytyä mutta kyl sitä sitten rupes rentoutuuuu... :orgmp:
Oli sopivan leppoisa vauhti niin möhkölläkin pysyi mukana. Kiitos veturille ja muille.
Onks mitään ylihuomenna, vai...?
Jos PK-letkaa ei tule... mä voisin vetää TouRinkia semmosella sport-vauhdilla... (siis torstaina)
Jep, täältä kans Hep, torstaille...
Eihän nuo italot ole enää moneen vuoteen saaneet mistään kierrelukitettta, ku kaiken ostaa kotarin tehdas.
Mä voisin lähteä häntäheikiksi jos iltavapaa-anomus menee läpi.
Olin epähuomiossa buukannut seuraavat 4 viikonloppua putkeen MP retkeilyyn ja nyt on kehä ykkösellä Haagan kohdalla aika kova paikallinen matalapaine. Toivotaan että keli huomiseksi kirkastuu.