Minun Norjanretkeni katkesi menomatkalla Kautokeinossa maanantaina, kun papparainen tuuppasi autolla eteen kolmion takaa. Tavarat ja pyøra jai paikalle, ja mina kopterilla Hammerfestiin. Joku on voinut mopon nahdakin siella tien poskessa. Pyøra meni lunastukseen, joten ei siita sen enempaa, mutta matkatavarat jaivat Kautokeinon poliisille. Eivat luvanneet itse lahettaa niita minulle. Olen palaamassa lentaen kotiin, ja tavaroiden haku tietaisi varmaan 600 km:n lenkkia julkisilla.
Haluaisiko joku paikallinen tai Kautokeinon kautta reissaava auttaa laittamalla tavarat minulle postissa? Pienta korvausta vastaan toki! Tavaraa on tavararulla, jossa pienehko teltta ja leiriytymisvælineet. Lisaksi takalaukullinen sekalaista tavaraa, josta osan voi kyllæ siivota roskiin. Yhteensa siis tavararulla ja noin pahvilaatikollinen roinaa. Kaljat saa juoda. Peralaukku ei ole enaa kunnossa.
Voit toki myøs postittaa vain tavarat ja ottaa leirintatarvikkeet kayttoon, jos haluat matkustaa kevyesti pohjoiseen pain:)
Pistahan korvan taakse, kamppeilla ei ole tulenpalava kiire, kunhan vain joku jossain vaiheessa ehtisi.
ps. jos joku ehtii ohiajaessaan napsaista kuvan Kawa-vainaasta Kautokeinon taajamassa, niin voisi pistaa sen minulle yksit. viestina.