Moniko ostaa laakereista pyöräänsä etrasta? itsellä jäi kyllä pikkasen huono maku suuhun asioidessani porvoon etrassa. noh. Ensinnäkin ajoin pihaan motskarilla ja marssin sisään. katsottiin päästä varpaisiin kuin halpaa makkaraa kun oli ajotamineet päällä ym. Sitten jonotin ja jonotin kunnes myyjä totesi minun vuoroni kohdalla että palvelen tätä sun jälkeen olevaa vanhaa herraa ensin. (oli ilmeisesti joku tuttu hänelle) Jauhoivat siinä lummet ja lammet jostain kunnes vartin jälkeen multa jo nousi savu korvista. hillitsin itseni rauhallinen kaveri kun olen. itten tuli mun vuoro ja myyjä töksäytti et MITÄS SÄ HALUAT? Sanoin että tämmöisiä 6202rs peruslaakereita 5 kpl. tulee historic crossipyörään. siihen sanoi että jaahas. Siihen käy varmaan kiinalaiset kun ne on niin halpojakin, sanoin että en ota kiinalaisia ja jos muita ei ole niin sitten saa olla. (Liikehän on skf:n edustaja) No sitten herra totesi että löytyy skf.kin mutta hinta on kalliimpi jotain 14.5 euron luokkaa kappale. mut saat alea 30%. aattelin et jee tuleepa halvaksi. noh hintaa jäi silti vähän vajaan 10e kpl. otin laakerit ja mietin et olipa kalliita mielestäni. kyse kuitenkin aivan perus kuula laakereista. kotiin päästyäni netti eteen ja katsoin että lähes tulkoon joka paikassa muualla kyseisiä laakereita myydään alle 6e kpl hintaan ja ehkä hieman paremman palvelun kera. motonetissäkin esim skf tai koyo 6202 laakeri 5.90 :D. ja siellä motoristia ei katsota kieroon. Arvatkaa vaan oliko vika kerta kun asioin etrassa. Kalliin hinnan lisäksi helvetin huono palvelu! onko muilla kokemuksia vastaavasta?