Lähtö Hyrylän Shelliltä klo 17:30.
Reitti noin 250km, takkaus ja kaffet jotakuinkin puolivälissä.
Tahti ripeähkö. Risteykset merkataan eikä merkkaamattomista risteyksistä käännytä :grin:
Sääpäivitys torstaina klo 15:00 mennessä.
Printable View
Lähtö Hyrylän Shelliltä klo 17:30.
Reitti noin 250km, takkaus ja kaffet jotakuinkin puolivälissä.
Tahti ripeähkö. Risteykset merkataan eikä merkkaamattomista risteyksistä käännytä :grin:
Sääpäivitys torstaina klo 15:00 mennessä.
Kai se on uskallettava lähtee kattomaan, et sopiiko tää letkailu mulle.
Mukana.
Noh - jos nyt tän kerran :;):
Kukakohan nyt pöllii letkan :grin:
Mukana menossa jos olkapää kestää
Mä tuun mukaan.
Pukama mukana.:WAZAAP:
Te ootte hulluja.
Ette varmaankaan ole lukenut foorumilta näistä ajoista. Henkiin jääneet ammutaan.
^:grin: Pitääpäs ottaa ritsa ja mukaan.
Ich komme, ich komme. Ein bischen schlafen und ich komme nur einmal. :)-
Mukaan vaikka käniisssä:cruising:
Mukana:orgmp:
Mä tuun pöllii sen letkan , ja samalla saatan nillittää jos vauhti ei oo reipas :)
Mäkin voisin pitkästä aikaa tulla! Siis kahvittelemaan jos ei sada, mutkille ei uskalla lähteä.. :D
Mukana
Mulle kans samanlainen ku viimeks "letka kahella veturilla" ;D
Juu tullaan.
Mnää tuun, letkailun vaarallisuudesta ja mahdollisesta otsa-ritsa-laukauksesta huolimatta, jos kirjanpitäjä päästää karkuun ajoissa :blink:
Juutuunks mäki?
Enkä pannuta. Deal!
Jos ajetaan sitten ajetaan! Olen mukaan! :jippikaijee:
Nyt kyllä meni suunnitelmat ihan uusiksi, koska illalla näyttää satavan ihan joka paikassa ja riittävästi :pissed:
Eli varmaankin about 150km lenkki tulossa ilman välitankkauksia, mutta pidätän edelleen oikeuden muutoksiin.. Joutuu vähän elämään noiden pilvien mukaan.
Juu - ei hyvältä näytä sadetutkat :rant:
Kuten hyvin tiedetään, Hattarat ovat sokerista. Kiitos kuitenkin alkumutkista ja kivastihan se customkin kulkee. Pus pus ja toiseen kertaan :rakastunut:
Kiitoksia, karkasin kans Karkkilan jälkeen Vihtijärven suuntaan ja kotia. Nurmijärven keskustan jälkeen alkokin taas sataa kunnolla.
Kiitos veturille, sikille ja kaikille siltä väliltä! Sopivasti karkasin - kotona kuivana, tankki ihan tyhjä :D
Kiitoksia veturille ja perämiehelle. Mukavaa kurvailua oli :)
Kiitos riisor ja siki - pikkusievä sadetta karkuun peekoo.
Itse erkanin Nurmijärveltä kotio.
https://qy1s6w.sn2.livefilestore.com...11.31%20PM.png
Räpsyt