Sku d finnas porukkaa att köra vähän på lördag? Mä oisin niinku intresserad.
Printable View
Sku d finnas porukkaa att köra vähän på lördag? Mä oisin niinku intresserad.
Ei pysty kun työt haittaa harrastuksia.
Sunnuntaina menenkin pikkuiselle lenkille rannikkoalueelle tarkistelemaan teiden kuntoa.
No fittan, då kör jag yksin :häähää:
Tulkaa JMH:n peräs meitä moikkaan sunnuntaina! :polonen:
(att google översättare) skitjobb att arbeta på helger..
Eiköhän joku muu lähde kaveriksi.
^
Joo, sunnuntaina oon kaavaillut lähteväni joskus ennen puolta päivää liikenteeseen.
Eipä pääse mukaan, pyörä lähtee huoltoon lauantaina just. Kyllä mä kohta pääsen ajeluillekin osallistumaan eikä kaikki muu oheistoiminta haittaa harrastuksia :)
Prkl kun oli på andra inhemska niin melkein vois. Mutta Åbo vähän långt borta ja menee ehkä tämä viikonloppu vielä ajotaitoja hiotessa, jos sitten seuraavalla kerralla kehtaa liittyä seuraan :grin:. Körglädje! :orgmp:
menee kyllä tän viikonlopun hyvät ajokelit ihan hukkaan ku joutuu klapihommiin.
Vahva ehkä. Mihin suuntaan ollaan öö... suuntaamassa?
Hmm, jos sitä huomenna herää normaaliin tapaan ajoissa ni miksei sitä vois Turkulaisten mukaan tulla ajelee välillä. Pidetään mahdollisena ;)
OK, jos tähtäis 12.30 lähtöön Auranlaakson aakkosilta.
Om det keli är bra, och jag ehdin, dåå följyssä.
Tankki maalarilla:blink: mut ehkä sit vappuna:jpstyle:
jaag kan intte kum mun fingrarna ova viäläki liitte sönder se lipan tähre,:crash: muute kyl :orgmp:
katota viikopääst jos sit...:thumbup:
Mopon väntar ännu at jeg skulle byytta den baak hjulen. Plus muuta servisingiä.
Myöhemmin keväällä.
Du måste komma ihåg, att i Reso är en biker händelse som meddelandet skulle vara att varje delta i. :D
Kanske senare i sommar? Måste först bli en aning varmare i rocken så man hänger med :kääk:
Enpä pääse. Oon lohjan aakkosilla ja kaivoin justii takarenkaasta 4cm naulan. Nyt metästämään joku joka fiksaa sisäkumin lauantaina...
Tulee pyörittyä turussa tää päivä sormi pystyssä, katotaan jos tavataan
Ei vittu säästynyt mopo vaurioitta. Olin laittanut jarrulevylukon mielestäni suht tiukkaan takapenkin säilytystilaan työkalujen alle. Varmaan se röykky, jossa meinas ilmat lähteä pihalle, oli lukon avulla irroittanut palan muovia säilytystilan pohjasta pois. :rant:
1) Aluksi jeesusteippi viri
2) Jarrulevylukolle mietittävä uusi paikka.
Muoks: uus kikkula ois 76 euroa.