Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
Printable View
Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
Parempi ettei tuonne vielä lähdetä kaatuilemaan...
... joka ajelit tänään kello 16.30 Honda XR:llä Kaukajärvellä?
Kaukajärvi on kaikesta päätellen kaukana ja se XR Honda lienee 50-80cc 4-T crossimopo.. :)-
Korjataan vielä sen verran että onhan XR;ää myös 600 ja 650 kokoluokissa...
Tavan hauska vehje näihin keleihin... :p
Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet :)
Kyllä olen melko varma että oli R1, mutta ei olisi eka kerta kun olen väärässä.
----Jos sun pyörän takavalot muistuttaa ton vanhan R1:n takavaloja...
http://www.gdlcycles.com/general/PU/PU-2010-0031--1.jpg
niin sitten se olit sinä!
[QUOTE=-perttu-]Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet[QUOTE/-perttu-]
No ihan se ja sama mikä peli jos on 2-pyöränen, kateeks käy. Viime vkolla pk-seudun isoilla teillä olis ollu "normi"pelille normikeli (ts. sula) mutta sitte tuli pakkasta ja nyt lunta ja kaikkee :sad: En tiijä mitkä renkaat Kukkapurkkiin ostais :(
[QUOTE=tmkankaa]Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa[QUOTE/tmkankaa]
^jos näin, niin :respect::respect:
No ei tää lainaaminen taas tänään onnaa mutta viesti lienee tullut selväksi :thumbup:
Raahessa nähty 8.2 kaupungin alueella kaksi moottoripyörää. Olin aivan äimän käkenä. :blink: Olitko se sinä?
Nää kaksi ketjua Olitko se sinä 2013 kannattaisi varmaan yhdistää...
Ei liene tarpeen koska tossa mun tammikuussa avaamassa ketjussa ei vielä juurikaan ole mitään. Eli poistan omani ja jatketaan vaan tätä.
done
... joka tulit vastaan Vanhalla Tampereentiellä 9.2. noin klo 12.30 ja olit matkalla Turkuun päin? Itse olin liikkeellä vaaleansinisellä Pikku-Gessulla suuntana Aura. :thumbup:
Jakomäessä tulitteli äskö joku pää eellä vastaan...
Tämmönen löyty netistä, kuka (tai ketkä) oli? :grin:
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/pus...isboksi_ugc_p1
Haha, pääsin näköjään foorumille. Se oli salee meikäläinen, musta pyörä ja kuskilla mustapuna sadeasu ajotakin päällä. Ajokauteni alkoi tuona päivänä (15.02.) ja kyllä kellonaika + paikkakin täsmää vaikka tulikin ajettua vaikka missä ympäri PK-seutua niin muistan ajaneeni Jakiksen ohi joskus klo 14:30-15:30 välillä. Kivaa oli, renkaat piti, vaatetta kunnolla, mikäs siinä. Raikas -2 asteen talvipäivä. Motarillakin tuli ajettua satasta parikyt minsaa, testasin tuulen purevuutta, ei tuntunut missään. Kypärä meinas mennä huuruun aina liikennevaloissa, mutta nopeesti hävis kun lähti taas ajamaan. Kautta en jaksanut odotella enää hetkeäkään, koska toi autoilu ei oo mulle vaihtoehto. Niitä en oo ajellu vuoden 2009 jälkeen, ei vaan nappaa tippaakaan. Miksi päristellä jossain autotallissa käyntiin kun voi lähtee ihan oikeestikin ajamaan, täytyy kyllä myöntää etten oo koskaan lähteny ja alottanu kautta näin aikasin, mutta talviajo on kyllä kivaa. Eikai tää nyt niin vaarallista ole ettei tuolla teillä ketään näy, no minkäs sille voi. Katupyörä ja kesärenkaat mullakin, ja vielä aika huonon seoksen sellaiset. Pelon voittaminen oli kiva fiilis vaikka sydän hakkaskin kun en oo ennen ihan näil keleil vedelly tuol. Nyt tuli vähän lunta, muta vähän kattelen taas teitä ja sitten uusiks kun näyttää siltä. Eikä tää mitään huviajeluu mulle oo pelkästään, kauppareissut ym. menee tankkilaukun avulla helvetin hyvin. Harkkoihinkin pääsee hyvin. Koko talven kun on menny julkisillta, kävellen ja tsygällä, ai että tää on nyt luksusta.
Tuo vaatii jo päättäväistä luonnetta ja toki asianmukaisia varusteita&pyörää.
Milläs pelillä ajelet ja millä rengastuksella?
:orgmp:
Kukas tuli vastaan toissapäivänä lähestulkoon Kittilän Kumputunturin juurella niiin komeen orkkimoron kans (tietenkin kelkillä)? :D Mulla oli tietysti rukkasmallin käsineet niin ei pystyny vastaamaan samalla mitalla. Toinen tyyppi oli jumahtanu ihan juurelle nappailemaan kuvia.
Itse olin sini-valko-mustilla Scottin kamoilla ja saman värisellä kypärällä varustautuneena ja perässä tuli hyvänä tuntomerkkinä kaveri keltasella Tundralla :p Oikein pätevä reittikulkine, tutkittu juttu!