-
BMW F650CS Scarver?
Tuollainen harvinaisempi Bemari neljällä tonnilla olisi myynnissä. Kävin koeistumassaja tuntui sopivan kuin sormi nenään, vaikka onkin outo ilmestys - mutta niin olen minäkin. Kelit eivät vaan anna mahdollisuutta koeajaa.
Ilmeisesti pitkälti sama pyörä kuin GS. Voiko CS:n ja GS:n ajotuntumaa verrata keskenään? Ovatko täysin erityyppisiä vai ovatko erot pieniä?
Minkälaisia tyyppivikoja? Ilmeisesti jotain sähköongelmia on joillain ollut.
Etsin ekaa pyörää ja tuohon Scarveriin olen jostain saanut jonkun perverssin kiintymyksen jo etukäteen. Harmi vain, että ovat jo kaikki melko iäkkäitä.
-
Sekä ER5 että Scarver ovat näitä perus-autokoulumopoja. Valittu varmasti opetushommaan juuri keveyden ja helpon ajettavuuden tähden.
Ajelin ER5:lla jonkun 16tkm ja Scarverilla tuli ajettua kortti aikanaan. Ihan ok perusmopoja aloittelijalle.
-
-
Jo 3 kesää scarverilla ja en oo kyllästynyt vieläkään. Ajoltaan todella kiva ja helppo. Eikä mitään käyttöongelmia ole ollut. Huom (huollettu säännöllisesti) Tosin ei mikään mottoritie ohjus mutta noita viikonlopun reissuja kyllä oon tehnyt, eli 800-1800 km ja silloin motaripätkät on ollut tylsiä tälle pyörälle. Mutkapätkillä scarveri pääsee oikeuksiinsa ja moni onkin ihmetellyt että mihinäs cs oikein pystyy kun eivät perässä aina tahdo pysyä.
Kaupinkipyöränä on tosi omilaan sen pystyn ajoasennon takia
Käyttökustannuksiltaan tosi kohtuullinen. halvat vakuutukset ja todella pieni ruokainen. Hinaveto on todella huoleton ja mukavan hiljainen.
Suomessa myytävissä olevissa skarvereissa aikapaljon varuste-eroja. Eli ole tarkkana jos ostat ulkomailta tuodun sillä niistä usein puuttuu ABS system, kahvalämppärit, virranulosotto,hätävilkut ja takalaukulle teline.
Miinuksena mun tapauksessa että ei tahdo enään tehot piisata jos lähtee 2 päällä ja kamat ressuun.(Tähänhän pyörää ei kai ole suuniteltukkaan)
Elikäs mulla on kyllä ollut todella hyviä kokemuksia scarverista