Kiinnostaisi kovasti Kawasaki vn 1500.
Missä vuosimallissa vaihtui kone parempaan,
Kiinnostaisi -96 ylöspäin.
Kehukaa ja torukaa.
Tällä hetkellä on yamaha jota olen vaihtamassa.
http://www.nettimoto.com/yamaha/xj/1231243
Printable View
Kiinnostaisi kovasti Kawasaki vn 1500.
Missä vuosimallissa vaihtui kone parempaan,
Kiinnostaisi -96 ylöspäin.
Kehukaa ja torukaa.
Tällä hetkellä on yamaha jota olen vaihtamassa.
http://www.nettimoto.com/yamaha/xj/1231243
-96 tuli tuo ainakin classic(d malli)
-98 uusiutu classicci aika paljon , mm. 5vaihteinen laatik. ko(e malli)
Metallinen öljyratas(tämä jonkun asteinen tyyppivika, se nyloninen ratas siis) tuli mean streakkeihin ilmeisesti -99, classicceihin 2001
Tätä monet pelkää ehkä turhankin paljon, montaa hajonnutta ei oikein tunneta, mutta mahdollisuus tietty on olemassa
Hyvä fillari kaikinpuolin mielestäni, vaikka omakin myynnissä :-P
huonoja puolia ehkä että tehofriikeille väiskit kai liian laiskoja? Hyvin kyllä omiin tykitystarpeisiin riittänyt :-)
Kiitos Aki vastauksesta.
Pisti kyllä mietityttään,olen katsellut hintaluokassa 5-7 tuhatta euron pyörää,vm 96-
4 vaihteinen laatikko,hmm.
Kestävyys kaikkiaan,"tykitys" tarvetta ei tarvi olla.
Muistan jonkun kertoneen kovasta öljyn kulutuksesta.
Mutta jos hyvä ja edullinen tulisi vastaan,niin miksi ei.
Tuontipyöriäkin olen (taxfree ) katsellut.
Oma täytyisi saada menemään vaihdossa tai myytyä käteisellä.
Terve,
Eikös tuo moottori muuttunut oliko se vuonna -98 vai -99? En ole nyt täysin varma kuitenkaan tuosta vuodesta, mutta tuo ylenpalttinen öljynsyönti loppui tuolloin. Jos syö tuo uudempi malli öljyä, niin silloin on jossain jotain vikaa.
Ensimmäinen Mean Streak tuli vuonna -02, ja Mean Streakissa on koneessa + 20hp sekä vaihdelaatikossa joitakin eroavaisuuksia noihin Calssic- ja Drifter -malleihin nähden.
Mean Streak oli vuodet 02-03 1500cc ja 04-08 1600cc.
2000 vuonna tuli tuli VN 1500 ruiskukoneet, ainakin -02 lähtien on vanhempien koneiden lastentautina ollut muovinen öljypumpunratas ollut jo metallinen.
-02 ja eteenpäin lienevät luotettavimpia ostokohteita.
Mean Streakin vaihdelaatikoissa oli eroa jenkki ja euroversion välityksissä, jenkkimalleissa oli 2.-5. vaihteet tiuhemmalla välityksellä.
Löytyiskö Kangasalan suunnalta -90Luvun alun "väinöä" jota pääsis koe istumaan?:orgmp3: