Tere!
Sillointällöin tulee kuultua että aina kannattaisi käyttää samaa öljyä tai ainakin saman valmistajan öljyä.
Itse olen käyttänyt Motorexin puolsynteettistä 15w-50 siitä asti ku pyörä o mulla ollu (ostettaessa 3000km ajettu), mutta nyt pyörä kun oli 24tkm huollossa nii huoltomies oli pistäny täyssynteettistä Castrolin Power 1 Racing 4T 10W-50 koneeseen (vaikkei öljyjä pitänyt edes vaihtaa.. kommunikointivirhe? :P )
Itse ku olen lähes neuroottisen tarkka mopon suhtee nii herääkin kysymys onkohan tästä pidemmällä tähtäimellä jotain haittaa? Täyssynteettine öljy ny kumminki pitäs olla pirun hyvää. Ja nyt jos järjellä ajattelee nii ei vois millää uskoo et jos kerra käy konees toiset öljyt nii mitää haittaa ois mut kysytää raadilta http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif
Piti vaihtaa muutenki öljyt vasta talvisäilöö viedessä ku oli vain 4000km ajetut öljyt konees. Enkä kyllä nyt sit viitsi vaihtaa ku vasta ens kesänä ku tulee 6000km täytee kun menee muute pirust rahaa noihi vaihteluihi. Nykypäivän öljy nyt tuskin menee kuukauden ajeluissa miksikään jos mittariin kertyy 1000-1500km enne talviteloille laittoa.