Tutustuin kyseiseen firmaan tänä keväänä seuraavin kokemuksin:
Ajoasun ja kypärän yms. kamppeiden hankinta meni mainiosti, uutta motoristia opastettiin asiantuntevasti ja sain mukavat alennukset kamppeista. Siitä plussat!
Sitten tarvittiinkin pyörälle huoltoa, joka järjestyi ennen juhannusta. Kyseessä oli määräaikaishuolto yms, gixxeriin johon liikkeellä mainostettiin olevan huoltokokemusta. No, huollon saatuani tiedustelin tehtyjä toimenpiteitä ja kävi ilmi että tulppien vaihto oli jäänyt tekemättä vaikka asiasta oli keskusteltu jo huoltotilauksen yhteydessä. Inhimillistä erehdystä.
Tulppien vaihto luvattiin hoitaan seuraavan huollon yhteydessä ilman kuluja, mikä oli reilu kädenojennus. Sain järjestettyä pyörän huoltoon ja taas tuli kuitti että pyörä olisi valmis. Nyt myyjän puolesta ilmoitettiin, että tulppia ei oltu vaihdettu. Olin hetken "hoomoilasena", että miksi ei, jos kerran pyörä oli sitä varten huoltoon tuotu... Selitys oli ensin että huoltokaveri oli ollut vaihtamassa iridium tulppien tilalle "tavallisia" tulppia, jonka pomo oli huomannut ja kieltänyt huomatessaan. Samaan hengenvetoon minulle ilmoitettiin että kyseisiä pyörässä olevia tulppia ei tarvitse vaihtaa hyvän kunnon takia, vaikka huolto-ohjelma tätä suosittaakin ja vähäteltiin huolto-ohjelman noudattamista tämän osalta. Paha tähän oli noviisin sanoa juuta eikä jaata, ja todeta vain että itse noudattaisin huolto-ohjelmaa kun en muusta tiedä.
Lopulta kävi ilmi että ko. liike oli tilannut väärät/heikommat tms. tulpat ja siksi huoltoa ei oltu tehty. Samalla vähäteltiin vaihtotarvetta vaikka huolto-ohjelma sitä suosittikin. No ok, mutta miksi v*tussa tätä ei ilmoitettu heti ensimmäisen huollon yhteydessä jos kerran tulpat silloin tarkastettiin mutta ei vaihdettu.
Tästä kaikesta minulle luvattiin hyvitystä seuraavaan hankintaani ko. liikkeestä, mikä oli ok. Jotenkin vain jäi sellainen hieman epävarma kuva huollosta jonka piti olla "LAATU"huoltoa kuten kotisivuillaan erikseen mainostavat.
Kaikkineen kuitenkin kallistuu +:n puolelle palaute.