Vittu sä oot kyllä yks harvinaisen typerä yksilö.. mutta sillehän me ei voida mitään eihän?
Jos saat 300 eskoon rahteineen ni kyllä on pakko olla niin paskaa kamaa että jättäisin ottamatta. Eihän tuossa jää itse tuotteelle mitään arvoa. Mutta olet oikeassa, sehän on silloin 50% halvempaa. Ihan sama kyllä mulle vaikka ois ilmasta. Kysyjä kysyi luotettavaa paikkaa, Stormia uskaltaisin ehdottaa, ebayta en ihan niin paljon. Jos tietää mitä tilaa ja mitä saa niin sitten.
Ja edellen, jos et itse ole koittanut ni pidä nyt se turpas kiinni jookosta joo? Sulla on paha tapa lätistä joka paikassa kaikesta maan ja taivaan välillä ihan mutu tuntumalta. Mee vaikka tonne ratapuolelle avautumaan ajoasennoista tai muusta nippelisälästä, ne on varmaan enempi tottunu tähän typerään väittelyyn.
Jokanen tilaa ihan mistä haluaa, pahasti on isot mahdollisuudet että kiinasta tulee takkiin, kun taas stormista luultavasti voi saada ihan hyvät kamat kun ne on kerran ne myyntiinkin ottanut. Tuskimpa moni suomalainen firma pystyisi jälleenmyymään tuota kiina kuraa ja pysyis vielä pystyssä valitusten ja palautusten jälkeen. Ja kolmesataa euroa siitä että tavara on hyvää on musta aika vähän ja koko summa aika pieni verrattuna oem katteisiin.
Ja mä en alunperin ottanu kantaa hintaan, totesin vaan että paska on paskaa ja toinen mahdollisesti parempaa. Jos sä nyt oot niin helvetin köyhä että ei pysty taipuun stormin kamaan tai sun tunnolles ottaa pahasti se että olen asiasta eri mieltä, ni se on voi voi.
Keskustelun taso? Sun kanssa se ei taida ikinä päätä huimata.
Kaikille joilta tuo ylimääräinen raha löytyy suosittelen sitä. Sulle suosittelen vaikka että suksit jonnekkin missä valo ei paista. *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif