Lainaa:
(Athene @ Touko. 28 2010,22:51) kirjoitti
moro. Olen kiertänyt 996:sen *kanssa hailacilla petetään *ja vedätetään asiakasta. Cuda on kova jätkä muistamaan väärin, eikä osaa korjata pyörää- AP Lahdesta ei muista *enää mitään *eikä osaa mitään. RM heinon tilat ovat espoossa ja tampereella niin pienet *että jos haluat pyörän ehjänä ja naarmuttomana takaisin, älä vie sinne. *tuossa jonkun aikaa sitten 2000 € kansisäädön ja huollon jälkeen nokkahihnan kiristäjät olivat väärin kasatut *olivat ja meni venttiilejä solmuun alle 1000 kilometrin ajon jälkeen , en suosittele sitäkään.Käytyin salossa myöskin pyörää, mutta siellä ei osarru loggautua koneen säätöohjelmaan tehtaan omalla käsipaneelilla, jäi ruiskun säätö tekemättä. Ducatin ylläpito on niin kallista, eikä täältä löydy yritystä joka osaa tehdä niitä, *että suosittelen alkamaan harrrastamaan sitä, ja tekemään huollot itse. *Jos et osaa tehdä itse, ja jos sunulla ei ole rajattomasti rahaa, niin myy pyörä pois ja tee jotain muuta, siinä pyörässä ei ole mitään niin hyvää , että sillä kannattaisi ajaa. Alitehoinen, , vikoja, surkeat huollot, kalliit osat, jää kaikille, vaikea saada osia, ym Valitettavasti.