(HAA @ Touko. 09 2010,00:35) kirjoitti
Kysyn kokemuksia Rukan puvuista. Käytössä nyt Sinisalon puku, ollut kuutisen vuotta ja n. 80 tkm, aika pahasti puhki kulunut. Siinä on korkeat henskelihousut sivutaskuilla ja takissakin paljon taskuja, niitä pitää olla. Mutta puku suorastaan jo imee vettä ja hihan suut on puhki kuluneet. Mutta malliin olen ollut tyytyväinen. Nahkapukua en osta, haluan edullisen mutta hyvän Gore-Texin.
Nyt olen hankkimassa "pappamallin" Rukkaa, jossa siis olisi paljon taskuja ja selkä hyvin suojattu, tarkoitan korkeat housut ja takissa pitkä selkä matka-ajoa ajatellen.
Mitä mallia voisitte suositella kokemuksenne perusteella matkaan ja mistä niitä saa edullisesti, Siltalalta?
On minulla myös Scottin street-Core-Tex -puku, pari kertaa työmatkalla käytetty, uutta vastaava, mutta en tykkää mallista, ei sovi tyyliini. Myyn sen halvalla (150 eur) jollekin halukkaalle. Mitat sopivat itselleni, pituutta 183, painoa 90 kg ja farkut mahtuu ajohousujen (L) sisään, takki (M). Väri musta, takissa heijastinraidat. Ainoa vika on street-malli ja liian vähän taskuja tavaroille, haluan touring-matkaan sopivamman jossa selkä korkeampi ja mopedina FJR.
Kiitän kaikkia vastaajia!
Terv. Hannu