Ei löydy vaikka kuinka etsin, service manuaali pitäisi saada, tai kuva jossa näkyy sytytysmerkit siellä pickup:n puolella. Niin ja manuaalin pitäisi olla "ilmainen".
Printable View
Ei löydy vaikka kuinka etsin, service manuaali pitäisi saada, tai kuva jossa näkyy sytytysmerkit siellä pickup:n puolella. Niin ja manuaalin pitäisi olla "ilmainen".
Löytyy Jokolta saatu XJ900S (G) -95, Service Manual (eng)
Koko 33 megaa.
mihin laitetaan ja kestääkö laatikon koko?
Kerrotko mihin vuosimalliin, niin katson löytyykö koneelta.
Petri
Täällä olis tarvis myös manuaalille. Vuosimalli olis -85
Mutta uudempikin käy jos ei vanhaa löydy.
harkonenheikki@gmail.com
Kiitos jo etukäteen.
Mulla on alkuperäisen omistajan käsikirjan (ei siis huoltomanuaali eikä korjausopas) pdf joka voidaan katsoa kristikunnan yhteiseksi omaisuudeksi. Ei monta megaa.
Pyydän saada yllä mainitun huoltomanuskan omaan sähköpostiini (finnexplorer@gmail.com).
Edit: pyörä on siis XJ900S -96.
Lähetän molemmille tuon -95 manuskan
Minulla tarvetta xj 900 mallia 1990, kiitoksia jo etukäteen. Sähköpostissakin näyttäsi olevan tilaa.
hanski@baari.net
Laitanko tuon -95 diversionin manuskan vai onko liian erilainen malli jo?
Lahtoo myös!Lainaa:
(dimert @ Syys. 08 2009,23:43) kirjoitti
jannu2@kalsarit.net
Lähti tulemaan http://www.moottoripyora.org/iB_html...02moto_prv.gif
Laitoin omasta mielestäni kaikille uuden tulostettavan version perään. Toivottavasti tulee läpi, jos ei niin tyhjentäkää laatikkoa niin laitan uudelleen
vielä on "hukassa" xj900 service manual
Laitoin printattavan version. Ilmoittele tuliko läpi
Saisko tänne uudelleen?
Jostakin syystä ei aukea!
jannu2@kalsarit.net
Laitoin uusiksi. Acrobat Readerilla testattu toimivuus.
minullakin olisi tarvetta manuaalille. Omistan XJ900 vuosimallia -86. Sähköpostini on redz_67@hotmail.com.
Kiitos jo etukäteen, t: Redzi
Tarvitsisin myös manuaalin vm-89 xj 900:een. malahtinen@gmail.com. Kiitosta etukäteen, jos joltain sattuu löytymään.
Hei, minulla on XJ 900 vuosimallia 91. Saisinko minäkin manuaalin. Sähköpostini on janne.a.malmstrom@gmail.com
Moi, löytyisi käyttöä service manulle vm-90 xj900:een. Sähköposti olisi makekari66@gmail.com. Kiitos etukäteen lähettäjälle.
Moi, olisi myös käyttöä service manulle vm-93 xj900:een. Sähköposti olisi repa.ripatti@suomi24.fi. Kiitos etukäteen lähettäjälle.