(conejo @ Syys. 05 2009,17:31) kirjoitti
Varoituksen sanoja taas yhdestä huijarista ja lierosta..
Olen ollut kovin tottunut siihen, että näissä MP-piireissä (etenkin kun on kyseessä HD) voi heebojen sanaan luottaa. Sekä siihen, että tehty työ vastaa tilausta. Kun olen antanut Ilkalle satulan tai Tinille mopon maalaukseen ja kertonut mitä haluan, on homma toiminut aina kuin unelma. Ja *kun olen Nortille tai Neville ilmaissut mitä haluaisin, sama juttu... kaikki on kuten pitääkin. Tosi mukavaa kun voi luottaa toisten tekemisiin.
Nyt sitten tuli lunta tupaan oikein kunnolla...
Viime syksynä tuli puhetta mopon peräkärrystä ja niinpä sellaisen tilasin kun tekijä retosteli olevansa oikein ammattilainen... jooo-o. Talvi oli aikaa ja kevät tuli. Olin aivan innoissani, että saan uuden kärryn perään ja sainkin. Olin tietenkin hieman sokea ja liian luottavainen, en tarkastanut kaikkea viimeisen pilkun päälle... ja tavaraa ei saanut maksaa tilisiirtona verottajan takia, vaan käteisellä.
Sitten ilmeni pari pikku ”vikaa”...
tässä listaa:
Parkkivalot eivät toimineet, vilkut valkoiset → eivät näy päivänvalossa → vaarallista (uusittu takavalot, sähköjen asennusta ihmettelivät autosähkön ammattilaisetkin...onneksi saivat toimimaan...)
Petsaus lähti ensimmäisessä vesisateessa (suojasin kaiken uudelleen)
Oikea kurakaari oli lähes poikki ruostunut kiinnikkeistään (otin molemmat loksut pois)
Maalauksissa puutteita esim alapuolella (maalattu)
Vetolaite oli väärin asennettu swingiin (liian lähelle takaloksua) → ehti hajoittaa takavalon sekä lommottaa ja naarmuttaa loksun ennenkuin huomasin (korjattu)
Kaikki kriittiset kiinnitysmutterit lukitsematta ja varmistamatta (ei lukkomuttereita eikä lukitenestettä) → 300 km jälkeen oli lähellä ettei osat alkaneet putoilla, ennekuin huomattiin→ vaarallista
(korjattu)
Vetokuula lähti irti ajossa vilkkaalla tiellä (vrt edellinen) → todella huippuvaarallinen tilanne, onneksi selvittiin säikähdyksellä (korjattu)
Rahaa paloi korjauksiin, osiin, työhön jne...
ja heebo ei tietenkään enää vastannut puheluihin, tekstareihin tai kirjeisiin.
Eikä ole koskaan kotona.
Siis ei enää minkäänlaista kontaktia (rahathan oli jo taskussa...) eikä puhettakaan korjaamisesta tai korvaamisesta.
Voi vee... mikä idiootti...
Yritän pysyä rauhallisena ja välttää väkivaltaa, mutta en ole itsehillinnästäni aivan varma KUN tapaamme... jossakin... joskus... Suomi on pieni paikka...
Tämän per.... reiän tunnistatte seuraavilla tiedoilla: kutsutaan FLTksi (ajaa sellaisella vm -82) tai Pekaksi (Pekka S....), asuu Tampereella Multisillankadulla, sivulla 106 lisää.
En tietenkään kehoita ketään toimintaan, mutta haluan vain varoittaa...
Varoitelkaa muitakin, ettei satu samanlaista kuin minulle...
Ja tämän kaiken voin myös omalla nimelläni vahvistaa... kuten moni kaverinikin.
Voitte kysellä lisää kun näette yhdistelmän jossa on Street Bob+tynnyriperäkärry... uusiksi tehty...