-
Ostin kyseisen varjon tässä taannoin. Muuten hyvä mutta tangossa tuntuu sen verran tärinää että saattaa pidemmän päälle häiritä, en tiedä vielä.
Olisiko kellään kokemuksia / keinoja millä saisin sen rauhoittumaan?
Minua kiinnostaa myös muut kokemukset kyseisestä pyörästä.
-
Kyllähän nuo tuppaa jonkun verran aina tärisemään, mutta ainakin etupyörän tasapainotus ja kaasarien synkkaus niin noilla eliminoi osan. Itsellä on -97 1100 ACE ja kyllähän tuo idioottivarma peli on.
-
Sama pelihän mulla, -95. Kulutus on alle 6 l/100 km, joten kaasarit taitavat olla aika reilassa.
Tiedätkö saako tahän mitenkään lisää heppoja, järkevästi ja turvallisesti. Entisenä VFR kuskina jäin hiukan kaipaamaan.
Kyytihän on muuten mukavaa.
-
Tossa amerikanpoikien foorumi, sieltä löytyy miljoonan pakoputkitopicin seasta myös jotain virivinkkejä joskus *http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif Omanihan on vakio muutoin paitsi putkista on takimmaiset huilut poistettu, vähän lisääntyi lotinat ettei kuulosta ihan ompelukoneelta...HondaShadowForum
-
Onko noi takimmat huilut helppo poistaa, olen vähän saanut moitteita nuhaisesta äänestä.
-
Jep, muistaakseni 54mm reikäsaha ja hyvä porakone johon sen kiinnittää hoitaa homman. Kun sahaus on tehty, lähtee huilu ihan pihdeillä nylkyttämällä irti. Itse laitoin vielä tuommoiset auton pakoputken supistusholkit reikiin näön vuoksi. Äänimaailma on nyt mukavan sopiva, ei liian kova mutta kuulostaa kuitenkin enemmän kustomilta.
Tuosta tärinähommasta tuli vielä mieleen että öljynvaihto keulaan saattaa myös rauhoittaa menoa, edellisessä pyörässä muutos oli huomattava uusilla keulaöljyillä. Nykyiseenkin pitäisi varmaan vaihtaa, tuskin on ikuna vaihdettu.
-
Siististi ole laittanut. Täytyy harkita kun pyörä lähtee talvisäilytykseen. Toivottavasti se ei tapahdu ihan heti!
Selvittelin sitä tärinää itsekin, kone on rakennettu HD- tyypiseksi ihan tarkoituksella (jenkki markkinat!) kampiakselin rakennetta muuttamalla aikaisemmista versioista.
Tärinä tietyissä rajoissa kuuluu asiaan. Sillä on haettu lisää luonnetta.
-
-
Custom Union tuossa vielä kotimainen sivusto jos ei ollut entuudestaan tuttu, vinkkejä ja muuta mukavaa juttua.