Mitä öljyä jengi käyttää buluissa? Mulla on aiemmin ollut ilmeisesti H-D:n 20w50, mutta satuin saamaan legendaarista vihreää kendallia 3 pönikkää ja vaihdon jälkeen vaikutti siltä kuin koneen mekaaniset äänet olisivat hiljentyneet jonkun verran... Tuota ei taida enää saada mistään, joten mitähän seuraavaksi laittaisi, onko kokemusta red linen öljystä? Entä mitä olette laittaneet enskaan? Ajattelin et josko kokeilis seuraavaksi red linen 75w90ns:ää. Jotkut ovat käyttäneet mobil 1 75w90:stä, mutta sitten taas ameriikan foorumeilta on löytynyt kommentteja et se olisi aiheuttanut staattorivahinkoja. Haen vaihtoehtoja koska mun mielestä formula+:lla enska ääntää aika lailla ja vaihteiden kanssa saa olla aika määrätietoinen...
Entä millä bensalla ajatte? Mä olen ajanut yleensä satunnaisen aseman 98:lla, mutta satuin reissussa tankkaamaan shellin v-poweria melkein täyden tankin. Sen jälkeen tuntui kuin kone kiertänyt tasaisemmin tossa 3000 rpm kieppeillä, jossa mun mopossa on yleensä ollut aikamoista tärinää. Tankkasin uudelleen testimielessä v-poweria ja pyörä tuntui myös kiertävän iloisemmin ja kelasi vauhtia 140=> mielestäni nöyremmin kuin yleensä. Saattaa tietty olla että kuun asento oli oikea jne, mutta onko muilla kokemuksia v-powerista? Voihan olla et ecm sai pidemmällä reissulla säädettyä itsensä hyvästi ja v-powerin tankkaaminen osui vaan hyvään hetkeen.