Lainaa:
(tiiikeri @ Heinä. 17 2009,21:43) kirjoitti
Lainaa:
(Pohojalaanen @ Heinä. 17 2009,18:38) kirjoitti
Eli en ole listoilta löytänyt putkia tämän ikäiseen FJR:ään, uudempiin kyllä. Onko kokemusta vaikutuksista (joko Slipari tai koko putki), minkä merkkisiä markkinoilta löytyy? PC:n vaatii kait ilman muuta pariksi.
Takajousi on vielä toistaiseksi vakio, kireälle säädettynä kantaa kyllä yli 100 kiloisenkin kuskin tavaroineen, mutta vetelyyden tosiaan huomaa reippahammas menos. Onko Öhlins ainoa hyvä vaihtoehto, ja mistä se kannattaa tilata (Saksa?)?
Kiitos jos etukätehen!
Minkäs ikäinen tuo pyöräsi on?
Itsellä Leo Vincen sliparit, luulen että samat sliparit menee koko mallisarjaan -01 - -09 malleihin. Oma pyörä on '06 mallia, ja siinä on '03 mallin sliparit.Meni aivan heittämällä paikalleen. Tehoa tuskinpa tulee mitattavasti lisää, mutta maukkaat äänet kyllä tulee.Nyt FJR:kin kuulostaa ihan moottoripyörältä
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif. Niin, ja lisänä Power Commander, tietty.Dynossa penkitetty ja säädetty kohdalleen. Olen ollut erittäin tyytyväinen.
Öhlins on kai se paras ja kallein vaihtoehto, käyttäähän mm.myös poliisitkin sitä pyörissään. MJL-huolto Helsingissä myy ja asentaa niitä sopivasti.Kaupan päälle saa myös tätä PK-seudulla harvoin tavattua hyvää asiakaspalvelua...
http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif
Ai sori, Jammu on siis -02, eli vielä vanhempaa versiota. Äänenvaimentimet on kyllä saman näköiset kun uudemmissa, mutta matkustajan rampit jne. poikkeavat hiukan, pitäisi tarkistaa tuttavien pyöristä onko äänenvaimentimen kannakkeet yhteensopivat. Niitä ääniä ja pientä henkistä piristystähän tuolla hakisin...
Takatolpan pystyn asentamaan itse, joten melkeinpä kattelen sen sieltä mistä halvimmalla saa... En oikeastaan niinkään paljoa vakiotakaan oo moittinut mitä testit antaa ymmärtää, ja kuitenkin sen verran suurilla poltoilla oon kaarteita ajanut että takarenkaan kulutuspintaa on jäljistä päätellen käytetty koko leveydeltä... Mutta huomaahan sen vetelyyden toki.
Kysyn vielä Vincen slipareista... Muuttuuko äänet leppoista matka-ajoa ajatellen häiritsevän koviksi? Nyt kun MRA:n Varioscreenillä on pyörä saatu "täysin" äänettömäksi ajomelultaan, ei varsinaista möykkää kaipaisi kovin paljoa. Ihannehan olisi, kun meteliä löytyy enemmälti vain kiihdytyksis.