Ensiksi, tervehdys foorumilaisille.
Olen aloittelemassa moottoripyöräharrastusta ja olisi ajovarusteiden hankinta edessä, olen sitten arponut nahkan, tekstiilin ja merkin välillä, joten ajattelin kysäistä mitä ihmiset täällä suosittelevat.
olen 187/109 mies ja tällähetkellä on kiikarissa CBR600F -05-> tai CBR 1100XX. Ajo tulee varmasti ainakin alkuun olemaan, sellaista huviajelua ja hyvällä säällä cruisailua, pidemmälle reissulle ei ole tarkoitus ainakaan heti lähteä.
Kypäräksi ajattelin KBC VR2R, jonka saisin suht edullisesti (170€)
Ajo asuksi olenkin sitten arponut, mp-asun, iXS:n, Sweep:n ja scottin tekstiili asuja (halvemmasta päästä), mutta sitten toisaalta kun näitä juttuja on lueskellut niin tuo nahka-asu tuntuisi olevan mieltymyksiini ja käyttöön nähden sopivin.
Heittäkää vinkkejä edullisista, mutta toimivista ja turvallisista nahkaasuista.
Goret/tekstiilit sen takia on alkaneet epäilyttämään, että olen todella hyvä tarkenemaan yleisesti, ja ennemmin pelkään kuumuutta kun kylmää tai märkää keliä http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
Rahaa en olisi kovin paljoa valmis panostamaan näin harrastuksen alkumetreillä, etenkään kun en oikein vielä tiedä omia mieltymyksiäni (takki 100-300€) En kaihda käytettyjä, tai ulkomailta tilaamista, jos vain pääsee suomessa sovittamaan asua.