Olin viime perjantaina ajelemassa Säkylässä. *Ajelin rekan takana hyvän turvavälin saattelemana ja huomasin mustan BMW 3-sarjan compactin(rek.nro RIN-http://www.moottoripyora.org/iB_html...fused_orig.gif) risteyksessä, ja hän odotti rekan ohittavan risteyksen. Sen suurempaa huomiota se ei vielä aiheuttanut, kunnes olin melkein risteyksen kohdalla, jumalauta se pitkähiuksinen blondi katseli aivan eri suuntaan kuin mistä olin tulossa, puhui kännyyn, painoi Bemmistä rontin pohjaan ja veti sellaisen metrin päästä pyörän sivusta!! En kerinnyt jarruttaa vaan sain jotenkin väistettyä, eli rytinä oli nanosekunnin ja noin metrin päässä! *
Ensireaktio oli sen jälkeen nyrkki, keskisormi ja paniikki. Eikä siinä sitten tullut muuta mieleen, jälkeenpäin harmittaa miksen mennyt perään ja pitänyt tälle idiootille kunnon puheen, db +100. Rekkarista en aivan varma ole, mutta auton vielä tunnistan ja aion muistuttaa kyseistä henkilöä. Pistää vaan raivoksi tuollainen välinpitämättömyys muita tiellä liikkujia vastaan, Eura-Säkylä seudun pyöräkolarit on tältä keväältä 100 %:sti ylittynyt, myös muualla.
Eli varokaa erityisesti blondeja Bemarissa!!