Tuli eilen sitten kokeiltua tuota R1200S pyörää. Tässä pyörässä oli lisävarusteena Öhlinsin palikat. Ja sitten jotain pientä kokemusta.... Ja vertailukohteena oma pyörä eli K1200R
+ pirullisen ketterä ja kevyt (alle 60km/h on kuin ajais fillarilla)
+ yllättävän mukava ajoasento (itse 184cm)
+ istuu mukavasti kurvissa
+ nätti (varsinkin puna/hopea)
+ katteet yllättävän hyvät kokoon verrattuna
+ vaihdelaatikko (sekä + että - ei minkään näköistä raksumista ja kolahtelua. Itse jäin jopa kaipaamaan pientä kolahdusta, ettei tartte melkeen näytöstä seurata että menikö siellä nyt vaihde päälle vai ei.)
+ Öhlinsin jousitus hemmetin hyvin toteutettu (ei liian kova ja silti nielee kurveja nätisti)
+ jarrut (abs saat napista pois jos haluaa)
- alakierroksilla aikamoista värinää
- matkustaja istuu liian ylhäällä
- alavääntö
- hiukan lisää tehoa kaivataan, vaikka ei tehoton ollenkaan (jopa 2.vaihteella nostaa vielä tassua kaasusta)
- itse lyön pysähtyessä joka kerta säären sylinteriin (tottumiskysymys)
Hieman lisää tehoa ja vääntöä alas niin vois hyvinkin olla mun pyöräni. Paljon enemmän positiivista kuin negatiivista ja huomaa että nyt on tosissaan yritetty tehdä jotain radalle sopivaa. Hyvä pyörä kannattaa käydä kokeilemassa. Ei tarvitse odottaa mitään koe-ajopäiviä, TR-Pyörässä (Turku) on koko ajan neljä eri pyörää ajettavana. Tais olla K1200S, R1200S, K1200GT ja LT. En nyt ole ihan varma, mutta Molemmat Ässät ainakin ja GT. Ovesta vaan sisään ja lappua täyttämään.......