Onko raadilla tuoreita kokemuksia Wunderlich-webkaupasta tilaamisesta? Olen tilaamassa kasantavaraa ja ajattelin varmistaa ettei tule ikävää yllätystä.
Printable View
Onko raadilla tuoreita kokemuksia Wunderlich-webkaupasta tilaamisesta? Olen tilaamassa kasantavaraa ja ajattelin varmistaa ettei tule ikävää yllätystä.
Joo, pari kertaa tilannut.. Tavarat on tulleet molemmilla kerroilla nopeasti(kin), tosin useammassa erässä.
Viime keväänä tuli viikon välein kaksi eri lähetystä ja kun jotain jäi vielä puuttumaan, niin se tuli sitten vähän ennen joulua.
Eli tavarat näyttäis tulevan takuuvarmasti, mutta kuinkahan kauan tuo munkin tilaus on voimassa.. ? Meinaan, kun jotain siitä vieläkin puuttuu, enkä enää edes muista mitä..
Pari tilausta oon tehnyt Wunderlichiltä ja molemmilla kerroilla No Problem, tulivat parin viikon sisään puuttumatta mitään ja laskukin oli OK.
Taitaa olla yksi arvostetuimmista. Kaikkea kamaa eivät kaikkiin
kylläkään myy.
no niin "veljet" ,ajakaapa tone Baselinsuntaan niin löytyy ja Töffsentter (mopoliike) ja on sveitsiä ja puhuvat yhtä hyväää suomea kuin me (savolainen) ja homma hoituu, varsinkin G/S ukoillle, löytyy kaikkee herkkuu ja takaan ! Sain ja ostitin aikonnaan laukut yms... ja puoleen hintaan mitä suomesssa Siellä on vielä kaikee herkkuu mut kaikkee ei voi tuoda
MUISTA että tavaroiden jääminen jälkitoimitukseen Wunderlichilla tarkoittaa sitä, että saatat saada tilaamasi roinan vaikka vasta vuoden päästä! Rahojen saaminen takaisin kokemukseni mukaan kestääkin sitten kuukausia.
Muuten ihan Ok liike, mutta jos jotain tavaraa jää uupumaan, kannattaa tuonne ilmoittaa että "odotan sitä ainoastaan kuukauden, kaksi" (tai mikä nyt onkaan aika, johon olet valmis)...
Eikö se tavara/ kuorma tuoda yleensä kotiin, ajanna 28v. http://www.moottoripyora.org/iB_html...fused_orig.gif?
Bemaristille Wunderlichiä:
www.motodeal.fi
BF
Nii'in??? Mitäs sitte???Lainaa:
(boxeriukko @ Maalis. 17 2009,18:31) kirjoitti
Joskus poikennut paikanpäällä Wunderlichillä Sinzigissä ja pirun hyvää palvelua olen saanut, vaikka ostokset melko vähäisiä ovat olleetkin.
Toimitukset jälkikäteen toimineet hyvin.
Vain hyvää sanottavaa. On tullut tilailtua kaikenlaista since 2000. Paikan päällä en ole käynyt mutta puhelimessa olen keskustellut. Asiallista palvelua. http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/buttrock.gifLainaa:
(awaaja @ Maalis. 17 2009,12:38) kirjoitti
Pikkasen tuuninkiosia on tilailtu. Joka kerta paketti on tullut kiitettävää vauhtia kotiin asti.
Kokemukset muutamasta tavaraerästä ko firmasta ja kaikki on toiminu kun se kuuluisa junan vessa. Suosittelen muillekkin.
Tuossa hieman toisenlaistakin junan vessaa...
LINKKI KOKEMUKSIIN
Tein äsken itse tilauksen bikedealiin, www.bikedeal.fi *välittävät kaikkea mitä Wunderlichin kataloogista löytyy.
Kaveri soitti äsken ja kertoi että yksi tilattu tavara on W:ltä jälkitoimituksessa, muut tavarat pitäisi löytyä. Tilaavat kerran viikossa tavaraa tehtyjä tilauksia vastaan ja toimitus seuraavan viikon lopulla.
Aika yksinkertaista toimintaa, ei tarvitse itse jumpata fritzien kanssa...
Päivitän kokemukset miten toimitus menee.
BF
Juuri tuli isompi ilmatorvi Megamotoon jälkitoimituksena. Ei ollut alkuperäisessä paketissa, missä tuli kireemmät nokat, blue filter, wunderlich ruiskunsäästöhomma ym. Ehdin sitten alkuperäisen imutorven jo silputa turhaan. Nettisivuitakin tilasin Megamoton alta tuon virityssatsin, jossa on nokat ja kevyemmät kupit. No se oli sitten väärä, kun katsoin kataloogista pelkkien nokkien koodia ja lähetin postia ihmeissäni. Koodit sivuilla ja kataloogissa ovat eri. Väärät nokat on palautettu koodin mukaan vastaanottajalle jo viikko sitten. Ei ole tullut vastausta, onko oikeat jo lähetetty. Taitaa olla kohta nokat ja mopo muutaman tuhannen kilsan päässä toisistaan.
Kiittoksia tiedoista. http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/bowdown.gif
Tilaus on lähtenyt ja tavaraa odotellaan. Huomasin kyllä Suomalaisen välittäjän mutta kun heidän kautta tavarat olisvat tulleet 100€ + postikulut kalliimmaksi päätin tilata Saksasta.
No niin,
Tavarat on saatu, koko toimitus kesti 4 viikkoa kun Wunderlichillä oli GS:n takaroiskeläpän jatko-osat 'loppu'. Kaikki muut tavarat tulivat suomeen viikossa, mutta Wunderlich-keskustelua seuranneena en lähtenyt osatoimituksiin vaan halusin kaikki kerralla.
Pääkaupunkiseutulaisena sain tavarat omana noutona.
Kaikki ok, jos varustelen lisää niin motodeal on ihan kelpo toimittaja.
BF
Sain sitten vastauksen vihdoinkin sähköposteihini, että nokat pitäisi tulla toukokuun puolivälissä. Vähän harmittaa, mutta hyvä tietää, että jotain sentään tapahtuu asian tiimoilta.
Laitoin sitten ensimmäisen tilaukseni vetämään. Katotaas miten käy.
Edit: Eilen toi UPS osatoimituksen kotiin, nopeeta toimintaa (viikko). Loput sitten arviolta kuukauden päästä. Jep-jep, tulee toimituskuluja moneen kertaan.
Kuun vaiheessa oli sekoilua ositteen kanssa kun olen muutanut sitten viime tilauksen W:ltä.Laittoivat vanhaan ositteeseen tavarat, mutta kun viimein saatiin toimitusosoite selväksi homma hoitui 2-3 päivässä.