62arto kirjoitti
Tere.minäkin meinasin osalistua delvac keskusteluun koska kokeilin sitä aikoinani 1100 effässä.kulutus ei muuttunut miksikään ja kytkin ei irroittanut kunnolla,pitkien kokeilujen tuloksena shellin adwance ultra 10/40 poisti murheet.kulutus puolittui ja kytkin irrotti kunnolla,pyörä on nyt kulkenut 150000 km.minä en näe mitään muuta hyvää delvacissa kuin hinta,monesti kerrotaan sen olevan turbo testatun ja sekö riittää tekemään sitä hyvän pyörä öljyn kun monessakaan kaupan pyörässä ei ole turboa olemassakaan?Itse olen nykyään käyttänyt Motulin 20/50 ja Repsolin 15/50 mineraali oljyjä joissa on Jaso Ma lukitus.Delvac on raskaan kaluston öljy ja verratkaa pyörää esim:traktoriin mitä yhtistä näet? ja jos delvak olisi niin yli vertainen kuin jotkut sanovat miksi sitä sitten ei ylisesti käytetäisi henkilö autoissa? vaan se sopisi eritysesti pyöriin,monikin laittaa autoihinsa Mobil ykköstä ja minäkin kuulun niihin.Kerran kysyin kaverilta joka omistaa mootorikoneistamon ja ajaa WV Transportia pumppusuutin koneella varustetulla,että laittaisiko hän delvaccia siihen koneeseen hän vastasi että laittaisi jos joku maksaisi kone remontin,aika hyvin vastattu.pyörä on minusta paljon herkempi laite kuin auto tai traktori. Onhan niitä muitakin urbaani legentoja ja tämä öljy asia kuulunee siihen kategoriaan että kun joku on kokeillut jotain niin sitten se käy kaikille ja kaikeen. Tämä tällä kertaa Savo:rant:sta..