-
elikkäs, -03 busassa on etujarru todella epämääräisen oloinen, jarruttaessa kahvassa tuntuu aluksi hieman painetta, mutta vauhti ei kuitenkaan hidastu, ja kun lisää painetta, (tarvitsee huomattavasti voimaa puristaa kahvaa, niin että pyörän vauhti oikeasti hidastuu) tuntuma katoaa täysin, eikä jarrut ole terävät, vaan sellaiset siirappimaiset lussut, eli mikä avuksi,
-nesteet olen vaihtanut
-satulat purettu, ei löytynyt vikaa, kaikki männät liikkuu nätisti
-paloissa vielä reilusti pintaa
-alkuperäiset kumiletkut
minkälaiset jarrut tässä pitäisi olla, muita busia en ole kokeillut mutta verrattuna esim. gsx 1400, (jossa nopealta vilkaisulta näytti olevan samat jarrut?) onko busassa yhtä huonot jarrut?
-
Noi jarrut taitaa olla se vanhan mallisen busan huonoin lenkki ainakin mitä itse olen niillä ajanut. Kyllä ne jarrusi varmaan ihan kunnossa ovat busassa vaan on aika tehottomat jarrut. Kenenkään busanistin ei tästä kannata vetää hernerokkaa nenuun se vaan on tosiasia. Muutenhan busat ovat kestäviä ja laadukkaita pelejä.
Tuolta saat varmasti paljon vinkkejä ja sitä oikeaa tietoa.
edit. Linkki
-
Itellä kans pari busaa ollut, molempiin vaihdoin teräspunos letkut, tuli jarrut huomattavasti paremmaksi.
-
kiitos nopeista vastauksista, eli jarrut ovat kuitenkin ehjät vaikkakin todella huonot, ehdin jo katsella uusia jarruja netistä, mutta jos ne teräspunos letkut hommais nyt ensin ja kattois sitten tilannetta uudelleen!
-
Teräspunos letkuilla lisää tuntumaa ja EBC sinter paloilla pitoa ja tuntoa. Silloin kahden sormen jarrutus riittää tilanteessa kuin tilanteessa, vakiot on ihan surkeet.
-
Tutulta kuulostaa, viimeks tänään ihmettelin ihan samaa. *http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/sad_orig.gif
Talven aikana olis tarkoitus vaihtaa EBC:n palat ja ne teräspunosletkut.
-
Kyllähän ne hieman paranee laadukkailla paloilla ja teräspunoksilla, mutta ehdottomasti pyörän heikoin lenkki nuo jarrut.