Mun selaimessa ei toi haku toimi, joten sori nyt vaan jos tästä aiheesta on jo joku (iankaikkisen) vanha ketju jo olemassa, nou kän duu.
Mutta asiaan: mulla on vanhahko, -99 -vuotinen Suzuki GS 500 E. Ei juuri minkään arvoinen siis. Se on väriltään sininen eikä se väri sovi mielestäni siihen pyörään. Haluaisin siis maalauttaa sen, ajattelin oikein tummaa metallihohtoharmaata, siis niin tummaa että pilvisellä säällä väri näyttää mustalta.
Mutta mites toi myynti sitten, ostaisitko sä maalatun pyörän? Maalauttaisin sen kyllä ihan ammattikaverilla eli jälki olis toki siisti. Saisko siitä ns. "omansa pois" vai vetääkö maalauskulut pyörän hinnan miinukselle?
Kannattaako tuon arvoiseen (3:n tonnin molemmin puolin pyynnit on tuolla myynti-ilmoissa) pyörään satsata maalauksen hintaa? Mä ajattelin ensi talvelle budjetoida 1000 euroa sen tuunaukseen, ensisijaisesti maalauttaisin ja vaihtaisin takarenkaan vähän leveämpään, se tarttee joka tapauksessa vaihtaa. No siihen se tonni tais sitten mennäkkin *http://www.moottoripyora.org/iB_html...ns/biggrin.gif