(C-A-D @ Touko. 10 2008,18:02) kirjoitti
Jeesustella en halua ja iloisesti voin myöntää itsekin tuohon syyllistyneeni, mutta tänään taas koin tuollaisen "veret seisauttavan hetken".
Eli ajelin tietä 1322 (Vihti/Porintien liittymä - Selki). Edessä oli ensimmäinen tiukka oikea Hanko-Hyvinkää-tien jälkeen. Mutka on kohtuullisen tiukka ja vielä Vihtiin tullessa kirraa hieman. No minä tulin Vihdin suunnasta ja juuri ajattelin tuon vetäistä kohtuullisen reippaasti "kunnollisilla" ajolinjoilla. Kelasin siis LoTjan keskiviivan tuntumaan, josta tarkoitus oli leikata oikealle mutkan auetessa. Perskules, jotta meinasi mennä housuun kun samassa hetkessä vastaan kampesi joku naku suoralla törmäyskurssilla, keskiviivan päällä ja reilusti oman kaistan puolelleni kantanneena. Säikäytti aika upeesti ja omat ajolinjat meni aika nopeesti uusiksi.
Itse olen varmaan toiminut lukemattomat kerrat samoin ja leikannut keskiviivan päällä vasemmalle. Oikeasti - isommalla fillarilla kun nojaa vasemmalle keskikaistan tuntumassa, olet jo reilusti vastaantulijan kaistalla. Tuo valkeni konkreettisesti minulle tänään...
Eli harkintaa leikkaamiseen....