(Repa @ Huhti. 24 2008,22:36) kirjoitti
Voipi olla. Mutta kun kaasua kääntää, niin hymy sen kun levenee. Johtuuko hyvästä tunteesta vai vain siitä, että kiihtyvyys/G-voimat vetävät hymyä leveämmäksi. Oli kumpi hyvänsä, niin hyvältä tuntuu... Tulee mieleen vanha sanonta: "Parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa"
No minä nyt olen ehtinyt ajella vähän kaikenlaisia mopoja matkan varrella. Ja LT:hen päätynyt. Niin, ja on se äSsä ilman puhallintakin ihan hyvä. Niin kuin LT:kin.
Jossakin vaiheessa tuli vain selväksi, että GW on minun pyöräni. No ajelin 5 vuotta Goldwingillä ja tehonpuute oli jatkuvasti korvien välissä kiusaamassa vaikka pyörä oli aivan mahtava. Suoralla tiellä. Mutkatiellä se oli vähän niin kuin lehmällä ajaisi. No, turboa suunnittelin aika vakavasti kyseiseen vehkeeseen, mutta sitten osui K1200LT:n kohdalle ja ostin sen oitis pois kuleksimasta. Johan meno muuttui. Tosi kiva peli, mutta äkkiä siihenkin tottui. On minulla LT edelleen ja on se aivan huippu peli. Niin, on minulla S:säkin, niin kuin taisi tulla jo selväksi. Se on vähän erilainen, mutta ainakin se kiihtyy...