Terve
ajattelin tänne pistää hiukka tekstiä kun yksinkertaisesti %&@uttaa niin paljon..
Olen katsellut jonkin aikaa pyöriä saksan maalta ja löysinkin sitten yhden joka olisi ollut mieleen.
No eikun yhteyttä ottamaan myyjään jne..kyseessä on siis ihan isompi mp-liike.
Pyysin lähettämään kopiot pyörän papereista s-postiin ja nehän tulivat ihan hetkessä ja kaikki näytti olevan OK.
Kaupat olivat jo alustavasti sovittu ja he laittovat minulle pankkitunnuksensa että voin siirrellä rahoja sovittuna päivän. Pyysin kuitenkin ennen rahojen siirtoa että tehtäisiin jonkun näköinen kauppakirja pyörän ostosta ja sen jälkeen laittaisin rahat tulemaan.
No useampi päivä vierähti ettei mitään paperia näkynyt eikä kuulunut eikä sähköpostiin vastailtu huonostikkaan, lopulta tuli vastaus kun uudelleen kyseltiin, jotain tyyliin että: kuljit tilaisuutesi ohi ja etteivät haluakkaan pyörää myydä minulle ja että on jo muita ostajia. olisit siirtänyt rahat jne jne.. Että silleen.. Vastasin asiallisesti viestiin että laitan rahaa kunhan jonnekkin paperiin saa eka nimen..
Tänään sitten huomasin ettei pyörä olekkaan mennyt kaupaksi mutta hinta on noussut aika rajusti jostain syystä.
Laitoin taas sähköpostia ja kyselin että mites se nyt tuollalailla ja kiinnostaako niitä tehdä jotain paperia..
hinta on nyt kuulemma se mitä on mutta ei muuta.
Kertaakaan kyseistä firmaa ei tuntunut kiinnostavan kauppakirjan teko pätkääkään, odottivat vaan että laitan rahaa heille.
Teinkö jotenkin väärin kun en siirtänyt rahoja heille "sokeasti" vai mitä olette mieltä ja miten muut ovat tehneet? En tiijä maistuu ajoittain hiukka kusetukselta..
¤%&ttu kun osaisin tuota saksan kieltä niin soittaisin ja keskustelisin hiukka asioista.. Tosin puhuvat kyllä englantiakin mutta oma ei ole ehkä kaikkein vahvinta.