Onhan noita tarjolla, tässä kuitenkin vinkkiä varmasta kulkupelistä
Entinen mopo
Pikku virityksillä tästä tehtiin aivan toinen peli kuin vakio RS. Takapyörältä mitattiin muistaakseni 127,5 hp - vakiona oli 116.
Lisäksi siinä on käsien suojina samat lisäpalikat kuin GT:ssä. Ovat muuten ehdottomat ja suosittelen jokaiselle RS:än omistajalle. Ilman ohjaimia vesi tulee käsille oikein paineella ja nämä poistaa tuon ominaisuuden aika kivasti.
Pyörä pelasi ainakin minun käytössä kuin unelma, ei mitään vikoja koko 56.500 km aikana.
Ja jotain noihin kysymyksiisi..
- huomioitavaa on lähinnä kilometrit. Näillä pyörillä kun yleensä ajetaan ja tuontipyörien kilometrit on usein hämmästyttävän pieniä..
- ainakin Baehr on myynyt lämmitettävää tarvikepenkkiä, joka lienee muotoilultaankin vakiopenkkiä parempi..?
- *vakionopeudensäädin ei mun näppituntumalla ole kovin yleinen, en muista kuin yhden jossa olen nähnyt. Varmaankin asennus on mahdollista, mutta laite + asennus maksanee melkoisesti. Itse en moista koskaan kaivannut.
- pyörässä ei ole mun mielestä muuta negatiivista kuin paino. Se korostuu, kun mukana on matkustaja, kaikki laukut täynnä tavaraa ja tankki täynnä bensaa. No jaa.. vakiona tehoja on hieman nihkeästi tuon kokoiseen pyörään